Husk meg
Brukernavn
Passord

Agim Shabani - hvordan går det ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 30 sep 07, 23:45

Gjort noe sånn  i Gågata som RBK`eren gjorde og du hadde fått 1 år på glattcelle......

Poenget mitt er at det er helt utrolig at slikt farefullt spill blir belønnet med mål og ikke direkte rødt kort. Selv om brasser og andre spark i hodehøyde ser flott ut hvis det blir mål av det så må det da være en grense for hvor slikt kan utføres. Er du alene så er det  greit, er du tett markert så er det tilsvarende håpløst.

Uansett, en liten hilsen til vår kjære Shabani med takk for en fantastisk innsats og håp om at det ikke er alvorlig.


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 30 sep 07, 23:47
Makan til uheldig stakkar skal du lete lenge etter. Synes synd på Agims tippeligasesong så langt. Gutten har hatt mye utur i år!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 sep 07, 23:51
agim måtte sy og FFK teamet er sikker på at det går bra og at han er snart tilbake.

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 07, 00:01
Agim kommer seg nok, jeg vil samtidig sende en medfølende hilsen til bjellene til Gashi og håpe de ikke er kaputt.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 01 okt 07, 00:09
Og grunnen til at Grönhagen forsvant ut i starten av andre omgang er visstnok sykdom. Snakkes om starten på en mulig lungebetennelse. Ikke bra...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 13:16

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 okt 07, 13:18
det fikk vi vite 09.00 i morges da

---------------------------

Hiv styret!!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 okt 07, 13:30

Jeg vet jeg ikke er blant de første som sier det, men Shabani har en stor fremtid.

Han har en vanvittig evne til å havne midt i de mest dramtiske omstendigheter. Unggutten lyser mot og tæl og gå-på vilje så det slett ikke er tilfeldig at han så ofte havner i begivenhetenes sentrum. De fleste uerfarne stoppere hadde ikke gått så hardt inn i den duellen i går at de hadde fått noen støvel i ansiktet. Shabani derimot er nettopp typen som gjør det. Å si at den gutten spiller oppofrende blir et understatement.

Hatten av for Agim!!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3