Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva tenker Eggen på nå da..

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 sep 07, 18:31
konogvetalt: til å ha et så ambisiøst nick er du utrolig ensporet når det gjelder Eggen. Du gnåler om og om igjen om gigantiske budsjetter i 2ndre divisjon osv. Hva med de sesongene vi hadde under Eggen i TL? Gigantiske budsjetter som holdt oss oppe? Forstår ikke at ikke Eggen kan få kreditt  for det han faktisk gjorde...

Hvordan han takler jobben som sportsdirektør i RBK vet verken du eller jeg en dritt om. Han har vært i jobben i 3 måneder. 

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 23 sep 07, 10:38
Kunne dere være så snille å ta ham tilbake kanskje, pretty please?

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 sep 07, 10:53
Nei, takk!!! Hehe... Nå har dere fått mediklovnen vår

---------------------------

Hiv styret!!!!


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 23 sep 07, 10:55

Opprinnelig postet av HotDream

Hvordan han takler jobben som sportsdirektør i RBK vet verken du eller jeg en dritt om. Han har vært i jobben i 3 måneder. 

er han heldig har han den i 3 måneder til også


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 07, 13:13
Opprinnelig postet av svartoghvit
Kunne dere være så snille å ta ham tilbake kanskje, pretty please?
trodde du jublet som bare det jeg når eggen jr kom inn i rbk

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 sep 07, 14:49

Opprinnelig postet av svartoghvit
Kunne dere være så snille å ta ham tilbake kanskje, pretty please?

hehehe... nå har trøndere masa om å få han tilbake i flere år, og når de endelig fikk han vil de sende han tilbake..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 sep 07, 15:17

Opprinnelig postet av HotDream
Hva med de sesongene vi hadde under Eggen i TL? Gigantiske budsjetter som holdt oss oppe? Forstår ikke at ikke Eggen kan få kreditt  for det han faktisk gjorde...

Hvordan han takler jobben som sportsdirektør i RBK vet verken du eller jeg en dritt om. Han har vært i jobben i 3 måneder. 

FFK hadde ikke små budsjetter de 3 første sesongene i TL. Riktignok hadde RBK, Brann, Viking, LSK og VIF høyere, men bortsett fra det så var KTE blan de "rikeste" trenerene. Det var flere lag med lavere budsjett enn det var lag bak oss på tabellen. Klarer ikke å gi ham noe særlig kreditt nei.

Hvordan han takler jobben som sportsdirektør i RBK fikk man vel en forsmak på da overgangsvinduet var åpent i sommer, i media om dagen og fra RBK supporter(e) i denne tråden.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 24 sep 07, 18:18
Endret: 24 sep 07, 18:26

Nei. tenkte vel det, dere vil altså ikke ha ham tilbake, huffameg. Hvordan skal dette gå? Jeg jublet i alle fall ikke når han kom tilbake. Etter å ha opplevd ham på nært hold i media her nede, så var det min store angst at han skulle få seg en jobb i RBK, gjennom gutteklubben grei på brakka.

Men som flere sier, han klarer nok å sparke seg selv så mye i skinnleggen etterhvert at han får seg en annen jobb på brakka, slik det er vane for der. There is hope in a hanging snor!

 

Måtte bare legge til en link fra vårt eget forum, kostelig humor, hoho, innlegget til martibs

http://www.kjernen.com/forum/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/42492/fpart/286

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 sep 07, 18:40
svartoghvit: Tror du ikke FFK har MER ENN NOK med en viss Morgans klovnerier?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 sep 07, 23:33

Opprinnelig postet av Bjørnen
svartoghvit: Tror du ikke FFK har MER ENN NOK med en viss Morgans klovnerier?

Er du her og snoker igjen nå? Vet du ikke at Bjørner sover på denne tiden av året? God natt.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 okt 07, 14:20

http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article1402196.ece

Isfront ? kommer han overens med "noen" tro?

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 okt 07, 14:22
Er det noen som er overrasket? Var jo bare et tidsspørsmål fra dag 1. De som forsvarte Eggen i Trondheim tidligere må føle seg rimelig teite nå.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 okt 07, 14:30

Men hva er egentlig grunnen. Har vært på foredrag som Eggen har holdt, det virker jo som han har greie på "team-bygging" organisasjons-messig. Vil han ikke ha tørum der, er det vel greit å bare si fra  få det overstått...ikke nødvendig med isfront for det vel, det er jo på grensa til mobbing. Blir jo bare tull som skader klubb (det rima)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 okt 07, 15:24
Opprinnelig postet av Brukernavn

Men hva er egentlig grunnen. Har vært på foredrag som Eggen har holdt, det virker jo som han har greie på "team-bygging" organisasjons-messig. Vil han ikke ha tørum der, er det vel greit å bare si fra  få det overstått...ikke nødvendig med isfront for det vel, det er jo på grensa til mobbing. Blir jo bare tull som skader klubb (det rima)


Problemet til Eggen er vel at han ønsker å være både kaptein, skipper, kartleser, båtsmann og matross på en gang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 23 okt 07, 17:02

Jepp og det er det store problemet vårt for tiden. Vi har en ledelse i klubben som har klart å ødelegge alt, absolutt alt man klarte å bygge opp på 90 tallet og frem til 2002. Tilbakelente og hovmodige sitter de på brakka og slår seg for brystet og kaller seg "for de rette tradisjonsbærerne".

Vi er blitt det nye Brann, med intern bråk og maktkamper, fy faen så flau jeg er over klubben min for tiden. Toppen av kransekaka blir vel om gamlefar kommer inn og overtar laget nå, om Tørum får fyken, til det ansettes en ny trener.

Men KTE gjør nok det samme som han gjorde hos dere når han ble ansatt som sportsdirektør, sparker trenern og innfører enevelde. Dere skal være glad dere er kvitt ham!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 okt 07, 17:09
den nye treneren heter sikkert Per Joar Hansen

---------------------------

http://keiko99.net


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 23 okt 07, 18:01
Endret: 23 okt 07, 18:02
Haha, det skulle tatt seg ut, men det var ett dårlig forsøk på å koke suppe på en spiker av den journalisten i Adressa. Blir nok enda en sportsdirektør det der, klubben ansetter alle gamle spillere og trenere i en eller annen rolle. Er helt vanlig i RBK det!

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 23 okt 07, 23:19

Første RBK må gjøre er å innse det faktum at vi neppe får se et lag ta 13 gull på rad igjen i vår levetid.

Hovedpoenget med kontinuitet er å bygge opp et samarbeid over tid. Å slepe inn en jævla masse tidligere spillere (som gjerne har andre syn på ting enn trenere som hentes utenfra) og tro at man skal gjenskape 90-tallet er fullstendig idioti. Det må bli slutt på alt annet enn gull er fiasko mentaliteten. Det er faktisk ikke bare å spasere inn gullene lenger, fordi de andre klubbene har kommet etter (og passert RBK) både på økonomisk handlekraft og organisasjon. Det er ikke lenger bare å se på VG-børsen og kjøpe de som ligger høyest, fordi lagene de spiller på trenger spenn. Det må faktisk gjøres skikkelig arbeid i forhold til spillerkjøp, og nettopp der har Eggen/Bratseth gjort en katastrofal dårlig jobb, langt dårligere enn den Tørum har gjort. Helt ærlig, så tror jeg en hvilken som helst trener skulle hatt store problemer med å ta medalje med RBK anno 2007. RBK trenger storoppvask, ikke på trener plassen, men i styret, og blant de 40 sportsdirektørene vi snart har på plass.

Og når jeg leser om sportslig ledelse som sitter og skåler etter 0-0 mot chelsea, mens Tørum sitter alene ved et eget bord skjemmes jeg på klubbens vegne. Disse folkene er en skam for Rosenborg.

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 07, 08:27
Hva med Nordmark ved roret...eller ved-siden-av-han-som-står-ved-faren-sin-som-holder-i-roret.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 24 okt 07, 09:52
Trond Sollied skal på en privat tur til Trondheim i helgen.   Hmm.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24