Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir vår nye forsanger?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 sep 07, 23:32
Endret: 16 sep 07, 16:49
Har noen noe formening om det?

Tar du over Rune ?

Mod: Stenger denne da det egentlig ikke har kommet noe konstruktivt på flere sider nå

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 23:41

Opprinnelig postet av bjorn
Har noen noe formening om det?

Tar du over Rune ?

Vet ærlig talt ikke. Er ikke noe kløpper til å huske sanger. Jeg er mye flinkere til å være med når sangene allerede har begynt. Som motivator kan jeg nok fungere ganske så bra. Jeg måtte i såfall hatt hjelp til å være det bjorn.  Jeg er i hvertfall ærlig på hva jeg kan og ikke kan.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 13 sep 07, 23:56
vil ikke ha noen ny. Ingen kan måle seg med Zoran!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 00:10
Endret: 14 sep 07, 00:12

Opprinnelig postet av schpa84
vil ikke ha noen ny. Ingen kan måle seg med Zoran!!!!!!!!!!

Skal vi være uten da mener du ?? Jeg vet godt at ingen i Fredrikstad greier å styre slik som Zoran jeg. Det er ikke det som er poenget heller.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 00:15
Nei, men akkurat nå er jeg veldig frustrert. En mye bedre løsning er å melde seg ut av PH og at man lager en ny supporterklubb for de som vil bidra og ikke bare spise pølser og vaffler. Har ikke et fnugg av tillit til PHs styre etter dette her

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 00:23

Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men akkurat nå er jeg veldig frustrert. En mye bedre løsning er å melde seg ut av PH og at man lager en ny supporterklubb for de som vil bidra og ikke bare spise pølser og vaffler. Har ikke et fnugg av tillit til PHs styre etter dette her

Jeg er like frustrert jeg. Skulle gjerne ha lukka øya, og håpe at alt dette sammensuriumet ikke hadde skjedd når jeg lukka dem opp igjen. Melde meg ut av PH på dette stadiet er et ikke-tema for meg. Hvis det hadde oppstått en ny supporterklubb så stiller saken seg kanskje annerledes. Min intensjon i forhold til supporterklubb er å støtte laget visuelt og med sang. Sånn som PH er pr.dags dato er for middelmådig etter min mening. Men PH er fortsatt i sin spede barndom og kan fortsatt bli mye , mye bedre. Faktisk  bedre enn det var under Zoran også.

Jeg håpa virkelig at Zoran med BRH som hjelpere hadde vært med på den ferden, og bragt PH til nye høyder, men det virker nå som en saga blott.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 00:33
Jeg melder meg heller ikke ut av plankehaugen før vi har fått dannet en ny supporteklubb og jeg tror ikke PH noengang kommer til å nå det nivået. sånn som jeg ser det hadde det vært bra for plankehaugen også med et alternativ, der supportere som vil bidra både visuellt og med sang er med  og jeg tror vi ville bli sett og hørt. Jeg har tenkt på dette i lang tid og er lei av å vente på at PH skal bli bedre, for det blir det ikke!! Jo fler medlemmer vi har fått, jo dårligere har PH blitt. Grunnen til dette er at mange bare melder seg inn i PH for å få billigere billetter. Dette er også plankehaugen sin skyld som har hatt vervekonkuranser for å få fler medlemmer. Sånn som plankehaugen er i dag og med dette inkompetente styret er det bare en ting å gjøre: Nemlig å danne en ny supporterklubb som virkelig vil bidra for FFK

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 00:47

Opprinnelig postet av schpa84
Jeg melder meg heller ikke ut av plankehaugen før vi har fått dannet en ny supporteklubb og jeg tror ikke PH noengang kommer til å nå det nivået. sånn som jeg ser det hadde det vært bra for plankehaugen også med et alternativ, der supportere som vil bidra både visuellt og med sang er med  og jeg tror vi ville bli sett og hørt. Jeg har tenkt på dette i lang tid og er lei av å vente på at PH skal bli bedre, for det blir det ikke!! Jo fler medlemmer vi har fått, jo dårligere har PH blitt. Grunnen til dette er at mange bare melder seg inn i PH for å få billigere billetter. Dette er også plankehaugen sin skyld som har hatt vervekonkuranser for å få fler medlemmer. Sånn som plankehaugen er i dag og med dette inkompetente styret er det bare en ting å gjøre: Nemlig å danne en ny supporterklubb som virkelig vil bidra for FFK

Det med vervekampanje har nok ikke noe med dette å gjøre. Brorparten av de som er PH-medlemmer nå sitter andre steder på stadion. Vi har ikke plass til over 4000 på feltet våres. For meg så hadde det vært greit om hele stadion hadde vært innmeldt som PH-medlemmer. Men derifra å ha alle disse inn på feltet vårt er en annen sak. Dette feltet skal være forbeholdt syngende medlemmer.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 14 sep 07, 02:13
Endret: 14 sep 07, 02:18

Jeg synes absolutt at noen fra styret i PH kan påta seg den rollen. Sikkert mange dyktige "elementer" der som nå endelig ser sin gyldne mulighet til å overta stafettpinnen...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 sep 07, 08:40
Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men akkurat nå er jeg veldig frustrert. En mye bedre løsning er å melde seg ut av PH og at man lager en ny supporterklubb for de som vil bidra og ikke bare spise pølser og vaffler. Har ikke et fnugg av tillit til PHs styre etter dette her


Jeg anbefaller at du faktisk melder deg ut. PH eller FFK har virkelig ikke bruk for slike som deg. Det FFK og PH trenger er folk som setter laget og spillerne forran enkeltpersoner samtidig som de klarer å lage liv og røre.

Jeg ønsker dermed din utmelding hjertelig velkommen.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 11:08
Endret: 14 sep 07, 11:39
Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av schpa84
Nei, men akkurat nå er jeg veldig frustrert. En mye bedre løsning er å melde seg ut av PH og at man lager en ny supporterklubb for de som vil bidra og ikke bare spise pølser og vaffler. Har ikke et fnugg av tillit til PHs styre etter dette her


Jeg anbefaller at du faktisk melder deg ut. PH eller FFK har virkelig ikke bruk for slike som deg. Det FFK og PH trenger er folk som setter laget og spillerne forran enkeltpersoner samtidig som de klarer å lage liv og røre.

Jeg ønsker dermed din utmelding hjertelig velkommen.


Skal vedde på at ikke du klarer å lage liv or røre. Det er ikke bare jeg som vil melde meg ut og lage en ny supporterklubb og når du sier enkeltpersoner, hvilket grunnlag har du for det. Det er ikke bare denne siste episoden med Zoran og de tre andre som har gjort at jeg ikke har tillit til PHs styre, det er en rekke episoder, men dette var dråpen. Og jeg hvet jeg har flere som har ment
det samme lenge før denne saken kom opp

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 11:40
Kan dere ikke ta denne kranglingen i en av de eksisterende krangletrådene?

Dette er offtopic.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 sep 07, 16:25
vil ha tilbake dag jeg. syns han var flink. han begynte ihvertfall ikke å kjefte å smelle på sine egne.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 16:38

Opprinnelig postet av scheien
vil ha tilbake dag jeg. syns han var flink. han begynte ihvertfall ikke å kjefte å smelle på sine egne.

Jeg mener å huske at han en gang begrunnet hvorfor han ikke lenger kunne være forsanger. Jeg tror legen hans sa at stemmebåndet hans ikke ville tåle det.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 sep 07, 16:42
Er nok det innlegget her du tenker på :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 14 sep 07, 16:43
Det er synd. Dag var flink han, men men ikke nødvendig å få han til å ødelegge helse heller da. Min stemme (hvis jeg har noen) går til Rune Haugen. Han synes jeg har vært flink til å hjelpe Zoran på tribunen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 07, 17:25
Endret: 14 sep 07, 17:29
He he, sier vel litt om tingenes tilstand når man må dra fram vår "gode gamle" forsanger som ga seg for lenge sia ;)

Rune har sagt han trenger hjelp ...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 14 sep 07, 18:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bjorn
Har noen noe formening om det?

Tar du over Rune ?

Vet ærlig talt ikke. Er ikke noe kløpper til å huske sanger. Jeg er mye flinkere til å være med når sangene allerede har begynt. Som motivator kan jeg nok fungere ganske så bra. Jeg måtte i såfall hatt hjelp til å være det bjorn.  Jeg er i hvertfall ærlig på hva jeg kan og ikke kan.

 

Jeg hjelper deg gjerne Rune. Vi trenger en forsanger. Vi kan kanskje hjelpe hverandre også? Enten du, noen andre eller jeg reiser seg opp på Zorans podie vil vedkommende møtes med skepsis og ikke fullt så mange som synger, men det er viktig at den som reiser seg opp ikke lar seg knekke av dette.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 14 sep 07, 19:20

start en ny syngende supporterklubb å kall den Red army eller noe:P hehe

ellers er det bare å melde seg inn i Red Beavers vettu;)  vi synger å står på , på alle ffk og stjernen kamper

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 sep 07, 20:04
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av bjorn
Har noen noe formening om det?

Tar du over Rune ?

Vet ærlig talt ikke. Er ikke noe kløpper til å huske sanger. Jeg er mye flinkere til å være med når sangene allerede har begynt. Som motivator kan jeg nok fungere ganske så bra. Jeg måtte i såfall hatt hjelp til å være det bjorn.  Jeg er i hvertfall ærlig på hva jeg kan og ikke kan.

 

Jeg hjelper deg gjerne Rune. Vi trenger en forsanger. Vi kan kanskje hjelpe hverandre også? Enten du, noen andre eller jeg reiser seg opp på Zorans podie vil vedkommende møtes med skepsis og ikke fullt så mange som synger, men det er viktig at den som reiser seg opp ikke lar seg knekke av dette.



Er jo bare å ta med seg "jukselapp" med alle sangene på det da...  Er ikke problem å starte nye sanger,det gjør jeg også hele tida. Problemet er å få med folk, piske folk til å synge + dra igang razzia og sanger som krever deling av feltet..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24