Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 59 41

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 15 sep 07, 23:26
Opprinnelig postet av HotDream

spurte om medlemstall var bl.a. at jeg undret på om BRH som egen gruppe ville være stor nok til å "konkurrere" med PH om å lage liv på tribunen...

Blir spennende å høre den nye grupperingens sanger gjalle over stadion i morgen, kanskje lyden bærer nesten helt frem til 16-meteren foran oss (vel og merke hvis lyden overgår bølinga til mine 5 "stadionkamerater". Ttror egentlig ikke de danker ut oss for de er jo ikke så mange, også er de så lyse i stemmen......


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 23:34
Endret: 15 sep 07, 23:34
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
 

Blir spennende å høre den nye grupperingens sanger gjalle over stadion i morgen, kanskje lyden bærer nesten helt frem til 16-meteren foran oss (vel og merke hvis lyden overgår bølinga til mine 5 "stadionkamerater". Ttror egentlig ikke de danker ut oss for de er jo ikke så mange, også er de så lyse i stemmen......

He he, de er visst bare ca 20 stykker, så det blir vel noe tynt ja


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 sep 07, 00:25
Endret: 16 sep 07, 00:25

BRH burde jo få sin egen plass på tribunene...sånn som VIF har gjort...

"Miniklanen" 

BRH står vel for Barn som er Røde og Hvite?

Det virker jo sånn i på alderssnitt og måten de argumenterer på...hadde først ikke tenkt å si noe men nå ble det litt mye rør fra de synes jeg;)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 sep 07, 00:50
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

BRH burde jo få sin egen plass på tribunene...sånn som VIF har gjort...

"Miniklanen" 

BRH står vel for Barn som er Røde og Hvite?

Det virker jo sånn i på alderssnitt og måten de argumenterer på...hadde først ikke tenkt å si noe men nå ble det litt mye rør fra de synes jeg;)

Skjønner at du ikke mener dette alvorlig, men slike utsagn fra stadig flere personer skaper ikke akkurat samhold blandt våre supportere. Finnes sikkert noen småråtne poteter med lite gjennomtenkte meninger blandt dem, som blandt PH-medlemmer generelt.

Saken i seg selv er utdebatert, men generalisering og latterliggjøring av en gruppe som følge av dumme uttalelser fra enkeltpersoner her på forumet skaper splid, hvilket igjen svekker gjør støtten til vårt kjære lag. For all del, skjønner ikke helt greia med Burberry osv, men de er også med på å skape stemning.

Kan vi ikke nå legge denne saken død? Flere gjenntagende diskusjoner om utdebaterte situasjoner kommer det IKKE noe godt ut av. La de kjempe for å "få inn han ene som føler seg urettmessig behandlet, det er de i sin fulle rett til. " Ellers er det vel på tide å konse iallefall 99.9% om fopall!

 

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 16 sep 07, 02:17
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Liraren

Det er ganske ræva at en person fortsatt ikke har fått noen forklaring på hvorfor han er utestengt!

Og han aner selvfølgelig ikke selv hvorfor heller . Bevistløs i gjernings-øyeblikket kanskje? Det er ganske ræva at noen er så naive at de tror vedkommende ikke aner hvorfor han ble utestengt

Er ikke naiv vet fakta kjenner denne personen svært godt. Er alltid sammen med han før under etter kamp.

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 16 sep 07, 08:06
Opprinnelig postet av Liraren
Er ikke naiv vet fakta kjenner denne personen svært godt. Er alltid sammen med han før under etter kamp.
Hvis han ærlig kan se inn i seg selv å si han ikke har vært involvert i nødbluss på stadion, ei heller noen gang fått noen form for advarsler, eller på annen måte brutt reglene, kan han anke saken inn for Generalforsamlingen (i følge paragraf 7). På min side tviler jeg ganske sterkt. Har liten tro på at de bare har plukket ut noen å eskludere bare for "moro" skyld.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 09:22

Opprinnelig postet av innvandrer
Har liten tro på at de bare har plukket ut noen å eskludere bare for "moro" skyld.

Folk har tatt feil før - og det vil skje igjen.

Her er forøvrig en link som tar for seg skader blandt tilskuere i England. Legg merke til pkt. 9.

"The most serious incident occurred at a Champions League match when three visiting supporters were injured by flares or fireworks."

Men, som jeg skrev i en annen tråd, majoriteten av skader (99,9% eller noe) er naturlig nok ikke relatert til bluss, men til fall, kuttskader og varme drinker.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 sep 07, 10:57
Opprinnelig postet av luftig
Eksemplet luftig skrev... .


Mener jeg er særdeles negativt for Plankehaugen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 sep 07, 11:00
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

BRH burde jo få sin egen plass på tribunene...sånn som VIF har gjort...

"Miniklanen" 

BRH står vel for Barn som er Røde og Hvite?

Det virker jo sånn i på alderssnitt og måten de argumenterer på...hadde først ikke tenkt å si noe men nå ble det litt mye rør fra de synes jeg;)



På måten du formulerer deg på, "Barn som er Røde og Hvite", står du ikke akkurat fram som den mest voksne selv. Du skyter deg selv i foten, og det noe så jævlig.

BRH har medlemmer fra 17-35 år.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 sep 07, 12:22
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

BRH burde jo få sin egen plass på tribunene...sånn som VIF har gjort...

"Miniklanen" 

BRH står vel for Barn som er Røde og Hvite?

Det virker jo sånn i på alderssnitt og måten de argumenterer på...hadde først ikke tenkt å si noe men nå ble det litt mye rør fra de synes jeg;)




---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 07, 12:58
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

BRH burde jo få sin egen plass på tribunene...sånn som VIF har gjort...

"Miniklanen" 

BRH står vel for Barn som er Røde og Hvite?

Det virker jo sånn i på alderssnitt og måten de argumenterer på...hadde først ikke tenkt å si noe men nå ble det litt mye rør fra de synes jeg;)

bra sagt

---------------------------

http://keiko99.net


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 16 sep 07, 13:39

Så voksent!! Har aldri opplevd maken til hat mellom egne supportere! Alle skal vare så i mot BRH hvorfor? Har de fortjent dette da?  Snart skal de begynne og kjøpe supportere på tribunen! Kansje de har allerede gjort det!!                         " Du kaller meg fotball pøbel Jeg kaller deg sofa supporter"!!!!!!!!!!!!!!                                                                                                                                                                                           

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 sep 07, 13:43
Endret: 16 sep 07, 13:46
Så fort brh får noe negativt mot seg er det ett helvete, mens vi som ikke er i brh må tåle tantehaugen, onkelhaugen osv.osv, vi blir til og med krittisert for å dra på kamp for å se kampen! Er det så rart vi mister respekten for dere i brh da???

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 sep 07, 13:47
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så fort brh får noe negativt mot seg er det ett helvete, mens vi som ikke er i brh må tåle tantehaugen, onkelhaugen osv.osv, vi blir til og med krittisert for å dra på kamp for å se kampen! Er det så rart vi mister respekten for dere i brh da???


Det er bull, dere har ingen grunn til å klage.  Hvor mye dritt har ikke vi i BRH måtte tåle? Etter LSK-kampen vanket det nyhetsoppslag, personhets, drapstrusler, vi ble stoppet på gaten osv... Lagde vi et helvete ut av det?

Neppe. De som gjorde det var formsadistene her på forumet.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 sep 07, 13:50

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så fort brh får noe negativt mot seg er det ett helvete, mens vi som ikke er i brh må tåle tantehaugen, onkelhaugen osv.osv, vi blir til og med krittisert for å dra på kamp for å se kampen! Er det så rart vi mister respekten for dere i brh da???


Det er bull, dere har ingen grunn til å klage.  Hvor mye dritt har ikke vi i BRH måtte tåle? Etter LSK-kampen vanket det nyhetsoppslag, personhets, drapstrusler, vi ble stoppet på gaten osv... Lagde vi et helvete ut av det?

Neppe. De som gjorde det var formsadistene her på forumet.

 

og du er igang igjen ja, dere gjør jo aldri noe galt, men vi andre er jo idiotene! Klart det Martin...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 sep 07, 13:53

Jeg har ikke sagt at noen er idioter..

Etter LSK-kampen hadde vi ikke gjort noe galt. Alikevel ble det leven.  Påstår du at vi skapte levenet selv?  Folk beskyldte oss for alt mulig. Rullestolbrukerhets, hva vet jeg.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 sep 07, 13:58

så vidt jeg husker var det fra lsk folk, ikke fra folk her på forumet. Og desuten, leser du igjennom tråden her så ser du fort at en del av de du forsvarer faktsik kritiserer andre fordi de sitter på hovedtribunen, fordi de ikke synger og fordi de er mer opptatt av å se kamp (!!!!)

Tilogmed du kommer med person krittik av keiko rett over her!!! Det er veldig voksent mener jeg!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 16 sep 07, 13:58
Endret: 16 sep 07, 13:59
Da er det vel kanskje på tide at debattantene her inne stopper opp og tenker litt før dem poster (begge sider). Dette er ikke en tråd for eller mot BRH som gruppe. BRH som gruppe har ikke gjort noe galt i denne saken.

Vi har hatt stor takhøyde i denne tråden, men hvis den fortsetter å skli ut samtidig som det bare blir hakking på hverandre, er det like greit å stenge den. (Denne posten er ikke rettet til en person)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 sep 07, 14:02
Endret: 16 sep 07, 14:03


---------------------------

Gashi!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 sep 07, 14:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

så vidt jeg husker var det fra lsk folk, ikke fra folk her på forumet. Og desuten, leser du igjennom tråden her så ser du fort at en del av de du forsvarer faktsik kritiserer andre fordi de sitter på hovedtribunen, fordi de ikke synger og fordi de er mer opptatt av å se kamp (!!!!)

Tilogmed du kommer med person krittik av keiko rett over her!!! Det er veldig voksent mener jeg!



Jeg kan ikke stå til ansvar for hva andre i BRH skriver!! Jeg svarer for meg selv nå...  Og jeg har aldri kritisert folk som sitter på hovedtribunen. Kanskje noen av mine utsagt mot andre på PHfeltet har vært sterke innimellom, men det har som regel vært en grunn til det.

Jeg går på person, når Keiko går på person.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .



Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 59 41

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3