Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 59 22

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 12 sep 07, 18:42
hvilke regler sikter du til? bluss på åpen parkeringsplass? kjefting på medsupportere? så vidt meg bekjent har det ikke dreid seg om trusler, så jeg skjønner helt enkelt ikke dette. Er det noen med en annen agenda på ferde her? er det bare slik at PH ikke liker utviklingen på feltet og derfor slår ned på dette nå, før det evt skjer noe mer alvorlig? 

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 18:43
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det er klart det er dumt at forsanger Zoran ikke får komme inn lenger, men når han ikke klarer å overholde regler så er det bare riktig.


Jeg tror helt sikkert du hadde synes det var dumt hvis du hadde skumpa borti en familiefar på PH-feltet og blitt utestengt for resten av sesongen uten at du fikk uttale deg, du også.

For det er akkurat dette det handler om, at noen har fått svært streng straff for noe som kan diskuteres om er et regelbrudd eller ikke.

Hva slags folk er så grenseløst naive at de kommer med ting som "et regelbrudd er et regelbrudd"? Hva slags folk tror virkelig at verden er svart-hvit?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 18:47

at du går med kniv på kamp sier vel egentlig mer om deg?! Jeg for min del hadde gått rett til vakta med kniven og sagt at jeg hadde glemt å ta den ut.

 

Og en ting til, jeg syns faktisk det å ha bluss på seg på kamp bør føre til utestengelse, fordi at PH etter det jeg har skjønt har satt en regel på det. Hvorfor kan ikke dere bare innse at reglene IKKE er der for morro skyld?? Mulig straffen er i strengeste laget, men sånn er nå engang livet.

 

Jeg synes at bota for å kjøre for fort er for høy også, men hvis jeg først har brutt farts grensa (som også er en regel) så gjør jeg opp for meg uten å klage...!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 18:52

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det er klart det er dumt at forsanger Zoran ikke får komme inn lenger, men når han ikke klarer å overholde regler så er det bare riktig.


Jeg tror helt sikkert du hadde synes det var dumt hvis du hadde skumpa borti en familiefar på PH-feltet og blitt utestengt for resten av sesongen uten at du fikk uttale deg, du også.

For det er akkurat dette det handler om, at noen har fått svært streng straff for noe som kan diskuteres om er et regelbrudd eller ikke.

Hva slags folk er så grenseløst naive at de kommer med ting som "et regelbrudd er et regelbrudd"? Hva slags folk tror virkelig at verden er svart-hvit?

 

Eneste jeg sier er at det mest sansynlig ligger et regelbrudd bak. Det er uhyre skjeldent at noen blir utestengt uten grunn!

 

Jeg for min del skjønner ikke at enkelte ikke ser at det kan være skummelt med blussing på tribuna!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 sep 07, 18:56
Opprinnelig postet av Liraren

Fredrikstadpatriot du er sannelig en smart kar. Sist kamp hadde jeg lommekniv i lomma da jeg hadde glemt og ta den ut etter som jeg fiske på vei til byen og brukte den til og slå hodet på fisken! Skal jeg bli utestengt da? Du mener jo at en person som hadde et bluss i lomma bør bli utestengt i 1.5 år, kniv er så vidt jeg vet ulovlig nå er det på sin plass at jeg får min utestengelse eller hva?? Herrgud!

Du hadde nok ikke til hensikt å bruke kniven, heldigvis, mens karen med bluss har det vel med for å bruke det ?

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 sep 07, 18:58

uhyre sjeldent at noen blir dømt uten grunn?     å det kommer fra en som er fra den byen der norges største justismord noensinne har skjedd:P hehehehe  måtte bare nevne det hehe

det inllegget er ikke vondt ment fredrikstadpatriot :P   hehehehe  måtte bare nevne det hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 19:03
Opprinnelig postet av hedvalen

uhyre sjeldent at noen blir dømt uten grunn?     å det kommer fra en som er fra den byen der norges største justismord noensinne har skjedd:P hehehehe  måtte bare nevne det hehe

det inllegget er ikke vondt ment fredrikstadpatriot :P   hehehehe  måtte bare nevne det hehe

 

hehehe

 

genialt!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 12 sep 07, 19:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

 

Eneste jeg sier er at det mest sansynlig ligger et regelbrudd bak. Det er uhyre skjeldent at noen blir utestengt uten grunn!

 

Jeg for min del skjønner ikke at enkelte ikke ser at det kan være skummelt med blussing på tribuna!

de aller fleste skjønner vel at bluss inne på en tribune er forbudt, men du forsvarer jo utestengelsen av klokan på et bluss fyret på en parkeringsplass mellom oslo og fredrikstad!

 

nei, nå er`e landskamp.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 19:06

nei, jeg forsvarer utestengelsen av zoran pga gjentatte ganger han har kjeftet og fått andre supportere til å føle at de blir truet!

 

(dessuten er det vel ikke lov å bruke (nød) bluss hvis man ikke er i nød??!!) Jeg spør, fordi jeg er usikker på om disse blussa som er blitt brukt er det samme som nødbluss som finnes ombord i båter o.l.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 19:07
Hadde de/dem som blusset gjort det samme på en engelsk stadion så hadde de aldrig mer sett en engelsk kamp live på lovlig vis,der er det nemlig livstid utestengelse

achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 12 sep 07, 19:08
Mye snodig ting å lese i denne tråden. Merkelig at noen legger så mye energi i å støtte folk som har brudt norsk lov!!
Synes selvfølgelig at det er trist at Zoran ikke blir å se som forsanger mer, selv om han dog trakk seg før dette cirkuset satte igang.

Tviler sterkt på påstanden til noen av de utestengte sier at de skjønner ikke hvorfor de ble utestengt. Litt selvinnsikt må det være lov å inneha.

Når det gjelder at de ikke har blitt gitt advarsler er jo det direkte feil,  selv om det kan være en stund siden.
Se bla. her:
 www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=10291

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 12 sep 07, 19:17
Opprinnelig postet av GelderdEnd
hvilke regler sikter du til? bluss på åpen parkeringsplass? kjefting på medsupportere? så vidt meg bekjent har det ikke dreid seg om trusler, så jeg skjønner helt enkelt ikke dette. Er det noen med en annen agenda på ferde her? er det bare slik at PH ikke liker utviklingen på feltet og derfor slår ned på dette nå, før det evt skjer noe mer alvorlig? 


Plankehaugen bør helt klart gå ut med en tydeligere pressemelding for å dempe eller fjerne alle spekulasjoner. Jeg lurer, like mye som deg. Hva er det Plankehaugen slår ned på?

Uansett, det må kunne aksepteres at PH slår ned på regelbrudd.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 19:18

Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av GelderdEnd
hvilke regler sikter du til? bluss på åpen parkeringsplass? kjefting på medsupportere? så vidt meg bekjent har det ikke dreid seg om trusler, så jeg skjønner helt enkelt ikke dette. Er det noen med en annen agenda på ferde her? er det bare slik at PH ikke liker utviklingen på feltet og derfor slår ned på dette nå, før det evt skjer noe mer alvorlig? 


Plankehaugen bør helt klart gå ut med en tydeligere pressemelding for å dempe eller fjerne alle spekulasjoner. Jeg lurer, like mye som deg. Hva er det Plankehaugen slår ned på?

Uansett, det må kunne aksepteres at PH slår ned på regelbrudd.
Herregus så se her da mann

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/539/1/


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 19:23

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 12 sep 07, 19:36
Opprinnelig postet av paco

Herregus så se her da mann

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/539/1/



Jeg syntes at Ulf Berg her redegjør godt for historien bak utestengelsen. Dette er tydeligvis ikke basert på en enkeltepisode. Og det er mange som har klaget på oppførselen til enkelte på feltet både borte og hjemme. Leser man bare dette forumet så får man jammen et rimelig ensidig inntrykk.

For meg ser det ut som om PH har gjort endel riktig i denne saken.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 20:04

Jeg er sjokkert etter å ha lest forsvarstalen til Morgan Andersen. Her lirer han jo av seg flere løgner!

For det første sier han at "de personene som nå er utvist har fått flere advarsler".. Dette er for meg totalt ukjent da jeg aldri - jeg gjentar ALDRI - har fått så mye som en eneste advarsel for noe som helst hverken fra PH eller FFK!

Videre sier han ifølge FB at det var 11 personer som hadde med bluss på Nadderud - litt vanskelig når vi kun hadde med TRE bluss!! Hadde vi kanskje et kvart bluss hver, Morgan??   Et godt råd -  få tilbake skolepengene, for matematikk er du ikke særlig skarp i..

Jeg vil gjerne be Morgan Andersen forklare meg hva jeg skulle ha fått advarsel for før. Jeg kommer til å kreve en unnskyldning fra MA i og med at jeg ser på dette utspillet hans som direkte injurierende! 

Vet ikke helt hva Morgan "Pinnochio" Andersen har å tjene på å overdrive antall bluss til de grader, men det ligger kanskje i blodet..? Er jo ikke langt fra forfalskning til løgner, så det faller ham kanskje naturlig.. Jeg blir direkte kvalm, og er så forbanna nå at jeg nesten ikke har ord!

MA burde bedre enn de fleste involverte vite at vi i Norge ikke pleier å dømme folk før man har hørt alle versjoner av en sak - noe som ikke er gjort i denne saken. Men han synes kanskje det da er greit at han selv får samme behandling i det norske rettssystemet i "Mikel-saken"??

Jeg må si jeg var usikker på MA da han kom til FFK, men bestemte meg for å gi ham en sjanse. Nå, etter å ha fått føle hans skitne metoder på kroppen, er jeg derimot overhodet ikke i tvil om at denne mannen med stor sannsynlighet har forfalsket den berømte underskriften også!!

Til slutt vil jeg si følgende til både MA, Ulf Berg og dere andre: Hvis Morgan Andersen tror han er "kvitt" oss, tar han skammelig feil. Vi står sammen 100% og lar oss ikke knekke! Dere har IKKE sett det siste fra oss - det er et løfte!!

 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 12 sep 07, 19:40

Fredrikstadpatrioten vet veldig godt hvordan det er å bli utestengt uten å få forklart seg og uten grunn. For NOEN år sia ble han kastet ut og utestengt fra Østfolhallen på grunn av at JEG dunka til et pengespill. Lille uskyldige meg fikk lov til å gå rundt mens han som så på ble kasta ut. Så han vet godt hvordan det er....

Men jeg synes han faktisk kommer med mange gode argumenter her. Reglene er ikke til for moroskyld. Bryter man dem så må man ta konsekvensen av det også. Selvom man er en "kjent" person. Tilogmed Røkke og Paris måtte i kasjotten... hehe

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 12 sep 07, 19:48
Blir mote og kaste ut folk fra stadion nå! Men Patrioten han som hadde bluss i lomma brukte det ikke! Hvis han blir utestengt bør jeg bli det også```?

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 sep 07, 19:49
Endret: 12 sep 07, 19:49

Opprinnelig postet av achmed
Når det gjelder at de ikke har blitt gitt advarsler er jo det direkte feil,  selv om det kan være en stund siden.
Se bla. her:
 www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=10291 

Jeg husker jeg lurte fælt på hva den saken handla om, ettersom jeg aldri hadde lest/hørt noe annet enn positivt om mannen...

---------------------------

Svensk magi!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 sep 07, 20:01

Så var tiden kommet da "ultrasfenomenet" i Fredrikstad har utartet seg!

En gjeng med tenåringer samt vår dyktige forsanger (desverre) klarer ikke helt å tilpasse seg og lager uhygge i stedet for god stemning.

Jeg var en av de som IKKE ønsket en slik kultur velkommen i Plankehaugen. Den gangen fikk jeg kraftige motargumenter på at "dette kom til å gå bra".

Plankehaugen har flere tusen medlemmer. Vi har klart å lage god stemning før og vi vil gjøre det i framtiden. Klart det blir et savn at en så god forsanger som Klokan forsvinner, men vi må bare gå videre og ta med alt det Klokan har tilført.

De andre kidsa har gjort utrolig mye ut av seg både i negativ og positiv forstand. Disse vil ikke bli savna i så stor grad.

Tør påstå at flesteparten i PH synes det er greit at dårlig oppførsel slåes ned på og at vi vil heller vil ha tilbake tiden før ultrasgutta kom på banen.

La oss benytte anledningen til å ta et steg videre. Kanskje det også var på tide at vi får fram en/flere nye forsangere?

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 59 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24