Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 59 12

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 sep 07, 22:27
Gå bort og trekk opp sjøl, da vel? Ikke noen heksekunst det.

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 11 sep 07, 22:28
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Gå bort og trekk opp sjøl, da vel? Ikke noen heksekunst det.


Er ikke i hestebransjen så jeg sitter nok borte på ene langsiden.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 22:33
hehe.. tør og påstå at vi kan vinke det fantastiske trøkket som var hadebra... Skal bli morro og se om noen andre tørr og gå i bresjen for å lage liv fremover nå, ser liksom for meg senario der en eller annen stakkar reiser seg for å være forsanger og blir trua med og bli kasta ut av stadion om han ikke holder kjeft... hehe.. Fy faen som hjeg er lei den jævela plankehaugen, kan dem ikke bare oppløse hele driten og la virkelige lidenskapelige fans få komme til å lage liv!!!

RWA

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 11 sep 07, 22:35
Lage liv? Tøkke det, blir jo utvist av mindre.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 sep 07, 22:36

Nå har jeg sett nok av tanta opplegget til plankehaugen, dette er noe av det værste de kunne gjort. Her er det IGJEN den indre kretsen i plankehaugen med Ulf Berg i front som har skutt plankehaugen i hodet. De klarer tydligvis ikke å holde seg i ro før de driter seg ut med et eller annet, først var det hest, så dette! FORKASTELIG! Jeg fatter ikke hvor inkompetente de som sitter i styret i PH er, de er jo helt blinde på supporterliv. Men andre lag med ambisjoner har ordntlig tribune kultur, så er den ledelsen mer OPPTATT av å skryte av busser, og ha tullinger med hatt og fjær kledd på kampene. NÅ MÅ DERE GI DERE!

Folk kan mene hva f de vil om BRH(at de er ditt eller datt), men dette med Zoran er en stor skam for klubben, her setter tantekulturen seg SELV foran alle andre. Nå må folk begynne å skjønne hva denne mannen har gjort og gjør for klubben og det er faenma alt annet enn å skade tantehaugens rykte, DET HAR ALLEREDE DE I LEDELSEN ØDELAGT! Det er hverken de vanlige supporterne, brh eller Zoran som skader klubben, DET ER DERE SELV.

Gleder meg til å se hvem som har baller og samme motivasjonen til å gjøre det Zoran gjør.

OPPFORDRER ALLE, TIL Å HOLDE KJEFT I KAMPENE FREMOVER..INNTIL DE KOMMER MED EN MEGET MEGET MEGET GOD GRUNN FOR Å HA GJORT DETTE

De paragrafene de henviser til kan de stappe langt opp i ...... Stå opp hvis dere har baller nok til det og gi en aksepterendes grunn!

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





OleIdole

Bedriftsspiller

Ble medlem: 28 apr 07
Innlegg: 12

Lagt til: 11 sep 07, 22:36
Så lenge vi ikke er stygge i munn og lar fyrverkeri ligge hjemme til nyttårsaften tror jeg det kan gå bra :)

---------------------------

Hjertet det banker, å det banker for gammle FFK !!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 22:48
Kan vel regne med at hverken FFK eller PH styret kommer til å ta opp dette og eventuelt komme med noen form for forklaring. Er mye enklere og bare la dette ligge for så å la det dø ut av seg selv. Kanskje man skulle vurdert ett banner, men det hadde sikkert blitt stoppa før det hadde kommet inn på stadion uansett. Uansett virker som det eneste som kan være mulig mtp en markeing vil være og holde kjeft ja.. Jeg kommer til og synge FOR FREDRIKSTAD, men etter dette skal jeg sitte og holde kjeft resten av kampen..

Lurer på om FFK og PH ville gått til det skritt og sensurer diverse misshagsytringer ved slike avgjørelser om det hadde blitt lagd ett banner?

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 sep 07, 22:51
Opprinnelig postet av Per Egil


Jeg vet at dette blir veldig personlig vet at jeg nevner Zorans navn såpass mange ganger. Men ved å innta den rollen han har hatt har Zoran gått fra å være en normal supporter til å være en offentlig person. Han har selv oppsøkt denne rollen, og har bevisst brukt denne til å fronte både Plankehaugen og egen person. Derfor må han også tåle at en offentlig debatt inneholder hans navn.

Martin Henriksen
     Da Zoran ikke kan svare/forsvare seg på ffksupporter.net synes jeg dette person angrepet
går over streken. 

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 07, 22:52
Det er du i din fulle rett til å mene. Om moderatorene er enig med deg regner jeg med at mitt innlegg blir slettet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 sep 07, 22:53

I stedet for å straffe klubben og laget ved å ikke synge, eller ikke komme på kamp, som flere truer med å gjøre alvor av, så forsøk heller å samle i sammen 1/4 av medlemmene i plankehaugen til et ekstraordinært møte og forsøk å kast ledelsen da vel. Det er disse kanalene som det er riktig å bruke. Evt start en ny klubb eller join BRH eller noe.

Er det forresten noen som veit hvordan man samler 1/4 av medlemmene i plankehaugen?  Hvordan går man fram? Jeg er sikker på at noen i fra styret Plankehaugen på forumet kan opplyse oss andre her om det?

Jeg er enig i at tribunelivet bør ha mer fokus, men jeg synes sammtidig at det blir helt feil å slenge masse dritt, samt å trekke engasjemenetet til Ulf Berg i tvil. Vi har da forskjellig måter å bidra på. Om dere mener fokus ligger på feil sted, da ville jeg ha forsøkt å påvirke styret i riktig retning. Hvis det ikke går, så kast styret da vel (om mange nok vil det selvsagt).

Til deg som fyrte opp bluss: Da du tok med deg blusset på stadion, visste du virkelig ikke at det ikke var tillatt? Du må da ha visst dette før du snakket med vakta, da du kjøpte blusset, da du valgte å ta det med deg? Hvorfor tror du ellers dette straffes og slås ned på i alle andre tilfeller? Jeg synes historien din er syltynn, ellers så kan det hende at du er veldig naiv og har blitt lurt av noen andre til å gjennomføre dette? Uansett tøft av deg å stå fram her på forumet med din versjon!

Hva som vi videre får greie på i denne saken vil være avgjørende om jeg er medlem av plankehaugen til neste år eller ikke, men jeg skal uansett på resten av kampene, og visst skal jeg støtte laget!


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 11 sep 07, 22:54

Hvordan kan man ta så jævelig parti med de 4 som er utestengt uten at noen vet hva som egentlig har skjedd? Og alle som snakker om at det har vært et jævla liv på kamper osv med BRH og Zoran.. Ehh.. et jævla liv er det faktisk ikke, og har aldri vært.. Høres jo ut som det er klanen ganger 10 som er på FFK sine kamper..

Syns den støtta som kommer inn til disse 4 er noe merkelig, siden ingen her vet hva som har skjedd. Kan hende det er noen som ikke er like begeistra når saken kommer frem.. hvem vet..?

Nei det er vel bedre å holde med laget alle "bryr" seg så mye om og ønsker alt godt..!??!? enn å drive kampanje for noen som faktisk er bortvist av klubben.. og helt sikkert ikke uten grunn..!


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 11 sep 07, 22:54
Det er kun en ting som kan bli utfallet av dette: At Plankehaugen går ut med en forklaring. Alle andre diskusjoner, utmeldelser og hissige uttalelser er berettiget - men først etter forklaringen er på bordet. Hvis alle kan samles om å presse PH til å svare vil effekten bli mye større. Hittils har diskusjonen hatt slengspark i alle retninger. Hvem stiller opp og kjører kravet mot PH i samlet form?

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 sep 07, 22:58
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Ok, nok får være nok! Jeg får legge hodet på blokka..

<Resten redigert bort, se innlegg kl. 22:04>

Tusen takk for redegjørelsen. Da har vi i hvert fall én side av fire saker, og det gjenstår bare sju.

---------------------------

Svensk magi!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 22:58
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article89800.ece

Nå har det gått for langt ja.. Blir gutta samenlignet med casuals.. fy faen for ett helvete PH har startet nå.. styret må gå!! Ingen bønn. Og til og med Casualsa i Kristiansand får bedre behandling av sin sak enn det de fire utestengte fra PH fikk!!


- Det vi har drøftet i kveld er i forhold til de som er i gruppa i Kristiansand - hvilket reaksjonsmønster vi skal bruke, sier Berthelsen.

Etter det fvn.no erfarer, ble de fire personene i casualsmiljøet - supportere som er mer opptatt av å slåss enn å se fotball - forespeilet at sikkerhetsgruppen hadde bevis på at alle fire hadde vært med i slåsskampen i Vågsbygd i Kristiansand før kampen mellom Start og Brann søndag 26. august. Starts representanter skal ha vist til straffen fire personer fikk av Fredrikstad Fotballklubb tidligere tirsdag - utestengelse fra Fredrikstads kamper i drøyt ett år.

De fire i casualsmiljøet i Kristiansand skal imidlertid ha nektet å ha deltatt i slåsskampen. Dermed ble det ingen utestengelse foreløpig.

- Vi håper det kan skje et eller annet i løpet av uka, sier Bjørn Berthelsen.

Videre forteller Berthelsen at Start holder dialog med andre klubber for å få bukt med casuals


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 sep 07, 22:59
Ok, jeg melder meg ikke ut, og kommer også til å gå på Brann kampen ( litt teit reaksjon istad, men endret mening etter å ha tenkt meg om).. Istedet vil jeg gjøre som Jon sa i tidligere innlegg..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


RWA

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 11 sep 07, 22:59
Virker som de har noe å skjule da det er satt lokk på saken.
Når så mange lurer må de komme med en uttalelse. Alt annet er en skam. Trenger ikke nevne navn etc. bare en saklig og god grunn som alle kan godta, men det skjer vel ikke for det har de ikke baller til.

RWA

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 sep 07, 22:59

Plankehaugen styre må stilles opp til veggen i denne saken. De kan bare ikke kaste ut Zoran(forsangeren til FFK) uten å gi noen som helst begrunnelse

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 11 sep 07, 23:01
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article89800.ece

Nå har det gått for langt ja.. Blir gutta samenlignet med casuals.. fy faen for ett helvete PH har startet nå.. styret må gå!! .

Det er vel ikke ph som har startet denne saken, den byrden hviler vel på de 4 som saken gjelder.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 sep 07, 23:04
Endret: 11 sep 07, 23:05

Opprinnelig postet av eliot
Da Zoran ikke kan svare/forsvare seg på ffksupporter.net synes jeg dette person angrepet
går over streken. 

Hans Erik Ramberg "kan" heller ikke forsvare seg på ffksupporter.net. Heller ikke Øyvind Hoås. Eller Pål Andre Czwartek. Eller Morgan Andersen. Eller Raymond Kvisvik. Eller Rami Shaaban. Eller for den saks skyld Ulf Berg, eller hvem som helst annet som får gjennomgå her på forumet med jevne mellomrom.

Dette var langt fra noe personangrep!

Legg forresten merke til at han underskrev "personangrepet" med fullt navn...

---------------------------

Svensk magi!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 sep 07, 23:05

Jeg har hvertfall absolutt baller nok til å stå frem og fortelle min side av saken og det har jeg også bevist. Det også fordi jeg føler ovenfor meg selv at jeg har mitt på det tørre. Jeg synes derimot at stillheten fra den andre siden i seg selv bør være et tegn på at de kanskje ikke har så god sak som de trodde likevel..

Spesielt saken mot Zoran og en av de andre to synes jeg er VELDIG tynn!!

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 59 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3