Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 aug 07, 15:46
Jeg får litt assosiasjoner til Anders Stadheim-overgangen i fjor sommer...

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 aug 07, 15:49
Opprinnelig postet av Carlsberg

Jeg klarer ikke å la meg begeistre over dette kjøpet. 

Ett mål på 18 kamper som ren spiss burde ikke være egnet til å begeistre supportere eller skremme motstandere.

Det er kun egnet til å få meg til å gråte over 3,5 mill rett i dass, samt minimum 70 000,- per måned i 3 1/2 år fremover i lønnsutgifter til en spiller som ikke har vist at han holder vesentlig bedre nivå enn de vi har. 

SKUFFA !!!!!!!!!!

Hmmm, må si meg enig i det du skriver, men velkommen skal han være og la oss håpe jeg tar skammelig feil.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 07, 15:59
Endret: 28 aug 07, 16:03

Må si at jeg er skuffa også. Han er ikke bedre enn de 4 spissene vi har idag, dette blir bare mer stallfyll..FFK kommer til å handle seg i senk.

Bra gjort av Tegstrøm da...Fra å spille i et bedriftlag og så 1 1/2 år i TL for så komme til FFK med en lønn på nærmere 80000kr.mnd.

Bevis at jeg tar feil Tegstrøm!!.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 16:03
Opprinnelig postet av Carlsberg

Jeg klarer ikke å la meg begeistre over dette kjøpet. 

Ett mål på 18 kamper som ren spiss burde ikke være egnet til å begeistre supportere eller skremme motstandere.

Det er kun egnet til å få meg til å gråte over 3,5 mill rett i dass, samt minimum 70 000,- per måned i 3 1/2 år fremover i lønnsutgifter til en spiller som ikke har vist at han holder vesentlig bedre nivå enn de vi har. 

SKUFFA !!!!!!!!!!

Ja, det er jeg også. Dette lukter ikke fugl...Vi får håpe vi tar feil....


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 aug 07, 16:07
Når enkelte her inne klager på spillere som man mener spiller dårlig eller har slett innsats så blir vi nesten bannlyst her inne.Det som da gjør det ekstra sprøtt er at flere av de som bannlyser slenger så mye negativt om en spiller som ennå ikke har spilt et eneste minutt for FFK og det er alene nok til at tegström ikke vil føle seg velkommen her hvis han er så dum og leser hva hans egne supportere synes om han.Hvilken herlig mottakelse til vår nye spiller.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5377

Lagt til: 28 aug 07, 16:13
Endret: 28 aug 07, 16:14
Det er ingen som slenger dritt om Tegström her. (Og ihvertfall ikke i nærheten av det som Ramberg og Hoås har fått i år). Det blir uttrykt skepsis til om det er riktig spiller for FFK og det må det da være lov til.

De personene som sier at de er skeptiske, ønsker jo også Tegström velkommen til klubben og håper at de tar feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 aug 07, 16:22
Opprinnelig postet av Rey
Det er ingen som slenger dritt om Tegström her. (Og ihvertfall ikke i nærheten av det som Ramberg og Hoås har fått i år). Det blir uttrykt skepsis til om det er riktig spiller for FFK og det må det da være lov til.

De personene som sier at de er skeptiske, ønsker jo også Tegström velkommen til klubben og håper at de tar feil.
Penger rett i dass-Stallfyll-Flopp-Stunt av FFK og dette er bare noe folk skriver.Greit at det er en del dritt innlegg på fb men her inne på supporter siden så blir det for dumt,klag på han hvis han spiller dårlig men gi han heller selvtillit og støtte i sin første dag i klubben

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 16:51

Opprinnelig postet av paco

Penger rett i dass-Stallfyll-Flopp-Stunt av FFK og dette er bare noe folk skriver.Greit at det er en del dritt innlegg på fb men her inne på supporter siden så blir det for dumt,klag på han hvis han spiller dårlig men gi han heller selvtillit og støtte i sin første dag i klubben

 

Kritikken går vel minst like mye til de som har uttalt at vi bare skal hente spillere som klart styrker laget.. Paco, du må vel også innrømme at Tegstrøm ikke har vist noe det siste året som indikerer at han er bedre enn f.eks Gardar? At han hadde en knallstart på fjorårs-sesongen vet vi alle, men det er snøen som falt ifjor. I år har han ikke vist en dritt. Det må ut fra dette være lov å være skeptisk til dette kjøpet.. Språkbruken er moderat syns jeg, sammenlignet med f.eks måten du noen ganger skriver om våre spillere.

Om Tegstrøm ikke tåler å se kritikken, som jo bare er basert på fakta, så er han ihverfall ikke verdt pengene... Nå får han bevise at vi som tviler tar feil. Lykke til


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 28 aug 07, 16:59
Dette var svært skuffende, hadde håpet på noe bedre dette

Men nå som han først er i ffk får vi gjøre det beste ut av situasjonen. Lykke til

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 28 aug 07, 17:07

Tjena Tegan!

Velkommen til FFK ! =)
Håper du bötter inn med mål, for nå er nok måltörken over!

Få oss blant toppen i norsk fotball, så ska jeg kjöpe champis til deg ;)

Lykke til i FFK !


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 aug 07, 17:12
Endret: 28 aug 07, 17:17
Skuffa og skeptisk, han må regne med å overbevise meg, men velkommen skal han være ;)

Alt er forøvrig sagt av HotDream hvorfor det er merkelig kjøp.

Stikk i strid med hva ledelsen har gått ut og sagt.

Hever stallen men laget? Tjaaaaa, vi får se ...

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Finbeck

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 nov 06
Innlegg: 12

Lagt til: 28 aug 07, 17:23
Endret: 28 aug 07, 17:23

...skal man snakke om snøen som falt i fjor så er vell Brian også dårlig ute..

La mannen få en sjangs til og vise seg frem i alle fall...før dere feller dommen om dette skal være et bomkjøp eller ei..

 


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 28 aug 07, 17:31

Helt enig!!  Støtt opp og gi mannen en sjanse. La han føle seg velkommen!!   Han er FFK spiller nå . Greit at dere har deres egen personlige mening. Men vi er ikke et lag som kan velge på øverste hylle når det gjelder å kjøpe spillere.

TROR DETTE BLIR BRA JEG 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 aug 07, 17:59

Velkommen Tegstrøm!!

 

Ganske sikker på at du kommer til å blomstre i FFK!! Nå får du endelig gode medspillere rundt deg..

 

Men hadde egentlig håpa på noe bedre, men nå veit vi værtfall hva vi får..


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 07, 18:00
Endret: 28 aug 07, 18:00
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Helt enig!!  Støtt opp og gi mannen en sjanse. La han føle seg velkommen!!   Han er FFK spiller nå . Greit at dere har deres egen personlige mening. Men vi er ikke et lag som kan velge på øverste hylle når det gjelder å kjøpe spillere.

TROR DETTE BLIR BRA JEG 

  Slutt å syt og klag fokens, og støtt han i stedet!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 aug 07, 18:12
Pleas, kan man la være å kalle Tegstrøm for "Tegan", kjipeste kallenavnet jeg har hørt noen sinne!! Litt mer kreative må det gå ann og være?

LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 28 aug 07, 18:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Pleas, kan man la være å kalle Tegstrøm for "Tegan", kjipeste kallenavnet jeg har hørt noen sinne!! Litt mer kreative må det gå ann og være?

Nå har det seg jo sånn at han har blitt kalt Tegan helt siden han kom til Norge! (muligens før det også)

Og det blir vell litt dumt å bytte på det... 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 07, 18:56

Ønsker Tegstrøm lykke til som FFK spiller, og håper at han klarer å finne igjen formen fra ifjor.

Uansett han er hjertelig velkommen og ser han som en styrke ifht Gardar, Fofana, West og Hoås. Kanskje Fofana og mer tvilsomt Gardar kan gi han kamp om plassen neste sesong. West reiser vel etter sesongslutt?.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 aug 07, 19:07
West og Hoås er nok ferdig i FFK, synd det for hadde det ikke vært for skader og lite spilletid så er dette spillere som i utgangspunktet er gode nok for TL. Men klager ikke for og si det sann.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 07, 19:27

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
West og Hoås er nok ferdig i FFK, synd det for hadde det ikke vært for skader og lite spilletid så er dette spillere som i utgangspunktet er gode nok for TL. Men klager ikke for og si det sann.

Håper West får mer spilletid, har fremdelses tru på mannen. Når det gjelder Hoås...gi han til Moss.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3