Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Stabæk - FFK (19. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 31 aug 07, 00:40
Tror ikke jeg heller.  Eller... Tegström spiller nok, men kanskje ikke Kouadio.

---------------------------

Målsettingen i 2007 må være 4.plass, etter tidlig exit av Nybergsund og Hammarby.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 00:44
Opprinnelig postet av frecjoha
Tror ikke jeg heller.  Eller... Tegström spiller nok, men kanskje ikke Kouadio.
Håper på Gardar og Kouadio/Tegström.Tarik er etter min mening siste valg som spiss etter dagens form og gjøre men får se hvor tøff Grönhagen er da

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 31 aug 07, 01:08
Endret: 31 aug 07, 01:10

Mener du Grønhagen er tøff hvis han setter Tarik ut? Så lite som gutten lykkes med for tiden er det vel tøffere av treneren å la ham få spille?

 Forøvrig er jeg helt enig med alle som mener at Tegstrøm går rett inn på laget. Ser ikke bort fra at Tegstrøm/West kan bli en bra kombinasjon.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 31 aug 07, 02:00
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Mener du Grønhagen er tøff hvis han setter Tarik ut? Så lite som gutten lykkes med for tiden er det vel tøffere av treneren å la ham få spille?

 Forøvrig er jeg helt enig med alle som mener at Tegstrøm går rett inn på laget. Ser ikke bort fra at Tegstrøm/West kan bli en bra kombinasjon.

Så du mener at Gardar og Kouadio ikke bør starte mandag etter dagens match?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 aug 07, 10:28

Når det gjelder spisskombinasjonen mot Stabæk, er jeg av den personlige meningen at Kouadio og Tegstrõm bør starte.

Begrunnelse er at Tarik p.t virker ute av form og at Gardar tiltross for jobbing / gjør så godt han kan ikke holder ønska nivå.

At Tarik byttes inn i 2.omgang i kan være greit. Dette henger vel sammen med hvordan Kouadio benytter sjangsen, eller om en av midtbanemennene svikter. Kan også være OK at Gardar får ca 10-15 min. på samme måte som  / istenfor Hoås idag.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 aug 07, 11:21

Opprinnelig postet av Superkjegle
Hallo!
Da vi spilte mot dem i våres lunta FFK rundt på banen i god tro om det er umulig å slå oss på hjemmebane!
Det var ikke Stabekk som var gode, det var vi som var dårlige.

Nå er det vi som har forsterka laget og har noe å hevne.
Stabekk har flytt på en medgangsbølge i flere år og fått mål ut av ingenting, gjetter på det kan bli kaldusj snart.
På mandag hadde vært helt greit, egentlig.

 

Vi hadde Stabæk i kne i den kampen. Grunn til at vi tapte var at laget tok ferie i 2 omg. Hadde vi spilt som vi gjorde i 1. omg hadde vi dratt den kampen i land relativt lett..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 aug 07, 11:26
har klokketro på 3 poeng den kampen! Tror nok guttane vil revansjere det forsmedelige tapet i går! Håper Tegan scorer 2-3 mål

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 31 aug 07, 11:58

Grønhagen har hele tiden sagt at om de henter en spiss skal det være en som går rett inn i førsteelleveren. Så det er vel ingen tvil om at Tegstrøm starter! Og helst sammen med Tarik, tror målet mot Tromsø kan være nok til at gutten begynner å score igjen.

Resten av lager er mer eller mindre selskrevet!

Ser forøvrig ut til at vi kan møte både Stabæk og Brann uten noen av deres nøkkelspillere. Har tro på 4 poeng på disse 2 i kampene!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 31 aug 07, 13:21
Endret: 31 aug 07, 13:22
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Mener du Grønhagen er tøff hvis han setter Tarik ut? Så lite som gutten lykkes med for tiden er det vel tøffere av treneren å la ham få spille?

 Forøvrig er jeg helt enig med alle som mener at Tegstrøm går rett inn på laget. Ser ikke bort fra at Tegstrøm/West kan bli en bra kombinasjon.

Så du mener at Gardar og Kouadio ikke bør starte mandag etter dagens match?

Ser gjerne mer til Kouadio med det første, han virker svært ivrig om dagen (for å si det mildt). Men primært håper jeg det er riktig å la Tegstrøm starte, og hvem han bør starte sammen med får være opp til Grønhagen.

Ellers er jeg fornøyd med den innsatsen som Tarik og Fofana har lagt i dagen hele denne sesongen. De har fortjent all spilletid de har fått. Men kanskje er det riktig å la de begge hvile litt, og heller la dem komme innpå som innbyttere utover i annen omgang.

Håper at Grønhagen rekker å se på trening hvem Tegstrøm spiller best sammen med, og tar ut laget etter det. Jeg kan ikke peke ut en enste FFK-spiss som jeg synes har spitl seg ut av laget - så jeg er glad at det ikke er min jobb!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 31 aug 07, 17:32
Opprinnelig postet av scheien

 

statistisk sett så må vel den første borteseieren komme snart. er på tide nå syns jeg. skal vi oppover på tabellen så må vi vinne noen av de resterende bortekampene.

men en annen statistikk er vel at vi har mange kamper uten tap nå. å den blir vel brutt en gang i nær fremtid nå. la oss håpe på den første jeg satt opp. hehe,



ehm.. hva har statisikk med detta å gjøre da!???? fordi vi ikke har vunnet noen bortekamper så er sjangsen større nå???
eller siden vi har mange uten tap så taper vi snart!!! sludder...

vet du ikke at statisikk lyver da mann!???

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 aug 07, 17:43
Kampen i går føltes som ti tippeligatap til sammen. Det holder nå. Statistikk schmatisikk, nå synes jeg godt vi kan gå ubeseirete gjennom resten av sesongen for å veie opp for gårsdagens urettferdighet.

---------------------------

Ære være Plankebyen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 aug 07, 22:11

Håper tiden vil gi oss et "komplementært"(Eggen Jr uttrykk:-)) spisspar. Til nå i år har vi vel ikke hatt et spisspar der spillerne har utfyllt hverandre og fungert optimalt sammen, som f.eks LP Hansen og Ringberg gjorde. Forhåpentlig vil Tegstrøm gå inn og danne en suveren duo sammen med en av våre andre kandidater. Da vil vi kunne få en ketchupeffekt på f.eks Tarik, Gardar, Fofana eller kanskje til og med Kouadio?

Tarik virker dog litt "ulært" i samhandling. Virker som om han er litt vanskelig å forholde seg til. Ikke sjelden jeg har sett han gjøre like valg som  f.eks Gardar, i oppspillsfasen. Må være ganske soleklart at Gardar er oppspillspunkt og Tarik skal fungere som bakromsspiss, men Tarik har til nå ikke fikset den rollen optimalt etter min mening. Håper han er en flink "lærling" og tar til seg av de erfaringene som etterhvert vil bygge hans rutine.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 31 aug 07, 23:08
Det her blir årets første borte seier, det føler jeg meg ganske trygg på faktisk!!  Vi vinner 2 eller 3- 1.... Er meget imponert over Kampen mot hammarby hjemme, og FFK har vist at de kan på bortebane også i år. Samtidig er stabæk litt på vei nedover.. Blir veldig spennende å se Tegstrøm, om han får spille.. Har virkelig trua mot Stabæk..!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 sep 07, 08:20

Håper på denne lagoppstillingen:

Rami - Czwartek - Patrick - Raio - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Kasey - Kvisvik - Tegstrøm - Tarik

(Selv om denne kanskje hadde vært bedre):

Rami - Czwartek - Patrick - Raio - Bjørkøy - Tarik - Gashi - Kasey - Kvisvik - Tegstrøm - Gardar


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 01 sep 07, 10:04
Endret: 01 sep 07, 10:04

-----------------------------------Rami---------------------------------

Szwartek---------------Raio----------Patrick------------Sjøberg                      

Jonna------------------Gashi----------Kasey-----------Raymond

                                  Tegström------Gardar               

 

Ser ut som Tarik trenger å hvile seg litt, virker sliten.                 

   

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 01 sep 07, 10:27
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Husgutt
Multe er ingen god venstreback, vil ha inn Shabani!

Multe er jo den spilleren med størst markedsverdi av spillerene på FFK

Bare se her.....verdsatt til 2,4 mill mark

Hoås 500.000

 


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 sep 07, 10:42
Opprinnelig postet av *****

-----------------------------------Rami---------------------------------

Szwartek---------------Raio----------Patrick------------Sjøberg                      

Jonna------------------Gashi----------Kasey-----------Raymond

                                  Tegström------Gardar               

 

Ser ut som Tarik trenger å hvile seg litt, virker sliten.                 

   

Trur neppe Tegstrøm starter fra start siden han ikke får trent sammen med laget før Søndag.

Det blir nok Tarik og Gardar fra start, får håpe at vi får se tegstrøm på slutten av kamen.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 01 sep 07, 10:55

Poster denne linken her. Tror ikke den ligger her fra før av

Stabæks analyse av FFK før kampen på mandag

Synes å lese mellom linjene at de ser på oss som underdogs, og at de tror dette er en grei skuring.  De skal virkelig få smake på et giftig FFK lag!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 01 sep 07, 10:56
Får håpe at de klarer å glemme hammarby kampen. Virker som flere av spillrene tok dette meget tungt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 sep 07, 11:19
Tydelig at han som skrev Stabækanalysen ikke er oppdatert på Rami ihvertfall. Ustabiliteten er borte og han har jo ikke gjort en feil på 10 kamper omtrent.. Vet ikke hva som har skjedd (bortsett fra at han har begynt å bokse mer), men nå spiller han sånn han burde gjort hele veien


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24