Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy på landslaget

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 07, 19:20

Syns det er merkelig at Hareide tar ut et såpass kjedelig uttak til en treningskamp. Bjørn Helge Riise og Fredrik Strømstad, for å ta to eksempler, strålte jo når de fikk sjansen.

Syns det er bra gjort å ikke legge merke til at Gashi har noe på gang, med to scoringer på tre kamper i sin nye klubb. Men neida, han tar heller ut Kristoffer Hæstad, som har vært elendig i år. Hvor er logikken?

Morten Gamst Pedersen i startelleveren? Han får jo Miika Multaharju til å se ut som Beckham med de cornerene sine. Når man ikke får til dødballer og innlegg, og har nesten like dårlig løpskapasitet som Raymond Kvisvik, hvorfor skal man da hver jævla gang få en ny sjanse?

Erik Huseklepp og Petter Vaagan Moen? Hvor er de? Erling Knudtzon? Fredrik Gulsvik?

Det er ikke rart norsk fotball slaktes så mye som det gjøres, når man ikke tør å gi unge talenter sjansen på landslaget!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 21 aug 07, 19:23
Hæstad er en defensiv sliter mens Gashi er en mer offensiv type. Der er logikken. Det er ganske vittig at Gamsten visstnok er så elendig på landslaget, spesielt med tanke på at han har flest målpoeng av alle som har spilt under Hareide. Huseklepp, Vaagan moen osv. er høyst ordinære spillere som trekker snittet opp i tippeligaen, men ikke mer heller.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 aug 07, 19:42

Når Norge skal spille 4-3-3 tror jeg Gashi hadde fungert bedre som indreløper enn det Hæstad gjør.

Gamst Pedersen er elendig, unnskyld meg. Syns det er flaut at et lag som Norge, som satser på dødballer, bruker ham. Når han ødelegger dødballene våre, forsvinner en stor del av angrepet vårt..

Høyst ordinære spillere? Huseklepp er en av de beste spillerne jeg har sett i Tippeligaen i år, ubegripelig at han har fått så lite spilletid som han har fått. Det er dette Norge har savnet, en høyrekant! Veldig få "ordinære" høyrekanter, som er flinke til å komme til innlegg i Norge..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 aug 07, 19:49
Opprinnelig postet av Lemmy
Når Norge skal spille 4-3-3 tror jeg Gashi hadde fungert bedre som indreløper enn det Hæstad gjør.

Nå er det indreløper i 4-3-3 Kristoffer Hæstad spiller og har spilt daglig i flere i år.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 aug 07, 22:05

Opprinnelig postet av Holters

Nå er det indreløper i 4-3-3 Kristoffer Hæstad spiller og har spilt daglig i flere i år.

Ikke rart han ikke spiller så bra om dagen. Tøft å spille kamp daglig over flere år


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 aug 07, 20:16
Kan de ikke sette innpå Bjørkøy for Doffen? Jeg har faktisk ikke sett en dritt av denne oppskrytte tullebukken i løpet av kampen. Har til og med prøvd å se etter han etter pause. Mulig han gjør en del usynlig arbeid, men han har vel knapt vært borti ballen? Sett innpå Bjørkøy, så gjør han sikkert 3-0!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 07, 20:25
nei hareide setter ikke bjørkøy inn.. han er jo tross alt FFK spiller og dem skal bare være med i troppen for å være med sier hareide

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 22 aug 07, 20:33

Nei fy faen att det går ann

Der har norge brukt sine 3 bytter, viss en ikke kan byte mer i privat kamper da.....

Da ble det tre smak i ræva på jonna IJEN........

Hva faen er vitsen hareide......


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 aug 07, 20:38
Endret: 22 aug 07, 20:42
Har vel ubegrenset med bytter i treningskamp. Tror jeg.

Har ennå ikke sett Doffen i TV-skjermen, er han på banen eller? At Tettey kommer inn er greit, han er fremtiden. Lars Iver Strand for Gamst, vel, er vel noen lunde greit det og. Men, Bjørkøy, som er den mestscorende midtbanespillere i Tippeligaen burde det definitivt vært plass til også i løpet av kampen, selv om han er i slutten av tjueårene.

Men kampen er bra, imponert av Norge nå, og det er det ikke ofte jeg blir lengre.

Ja ja, Solli inn og vips så er det 2-1! Solli er jo Hareides kjæledegge, så det kom vel ikke overraskende på noen at han kom inn...

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 aug 07, 20:51
Der kommer Bjørkøy innpå for Bråthen.

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 22 aug 07, 20:51
Bjørkøy inn! :)

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 aug 07, 20:52
Wohoo! Et minutt på Bjørkøy, du verden! Bli byttet inn kun for å vinne tid for å vinne kampen... Han er vel oppe i 11 minutter landslagsspill nå?

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 22 aug 07, 20:54
Tragisk att jonna ikke fikk mer spilletid da.......

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 07, 20:55
ja hareide fikk testa hen på den tiden    At det går ann sier jeg.. farlig og gi FFK spillere spille tid på landslaget. var litt overrasket at tv2 skrøt av jonna med en gang

---------------------------

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 07, 20:56

Opprinnelig postet av Martin
Tragisk att jonna ikke fikk mer spilletid da.......

Mer tragisk at ikke Solli spilte han fri på blank. Da hadde han blitt målscorer også:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 22 aug 07, 22:30
skjønner ikke at han gidder, er med som stallfyll, bare tull

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 aug 07, 22:39

syns bjørkøy var en av banens beste jeg. hehe.

er synd at solli ikke spilte til han. det hadde blitt mål. jonna hadde ikke bommet der.


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 22 aug 07, 23:23
For guds skyld, det er ikke noe knøttelag hvor alle skal spille like mye! Han bør være veldig fornøyd med å være i troppen, og ekstra glad for å slippe innpå. Mener dere at alle i troppen bør spille minst en halvtime?

Forøvrig, så skulle selvsagt Solli spilt til Jonna. Hadde vært moro med et mål til han.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 23 aug 07, 00:40
det er jo bare lek, når det strammer til er alle tilbake, på det samme udugelige laget med det samme udugelige spillet, uten bjørkøy. og de vil aldri nå noe mesterskap.

alt for ffk

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 23 aug 07, 07:01

Herregud folkens...snakk om å se det her med "FFK-øyne".Dette er tross alt landslaget,og alle kan ikke få like mye spilletid. Tror nok Bjørkøy selv er kjempefornøyd bare med å få være med...!

Dette var jo en kamp som brukes som oppladning til EM-kvalet...kan ikke bruke alle spillerne like mye bare for å være hyggelige.

Morro at Bjørkøy blir tatt ut...og fortsetter han å prestere i tippeligaen,og står på når han er med landslaget,vil kanskje mulighetene bli flere og lengre.

Og forresten,etter å ha sett Carew igår,syns jeg Høili virkelig kan åpne lommeboka,og få han til FFK;)Kanskje Messi og

---------------------------

PÅL



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3