Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 07, 12:21
F-B tv om FFK-Tromsø

---------------------------

http://keiko99.net


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 aug 07, 17:11
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Asgeir


Sånn sett mener jeg Multa skal begynne mot Tromsø på venstre hvis Tromsø har en rask venstreving, og Sjöberg starter i motsatt fall. Har ikke oversikt over stallen til TIL... Bernier spiller vel på venstre midtbane, gjør han ikke?


Høyreving mener du vel? Og Bernier spiller for Kaiserslautern i 2. Bundesliga i Tyskland der Reka er trener. Han ble forøvrig utvist sist kamp.



Lol, der fikk du bekreftelse på hvor dårlig jeg er oppdatert på andre lag.

Det jeg skrev om multa/sjöberg på venstrebekk er likavel gyldig, tror jeg...

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 aug 07, 17:45
Vises kampen noe sted i Oslo?

---------------------------

FFK for alltid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 07, 19:31
Endret: 24 aug 07, 19:34
Fredrikstad - Tromsø:
Fredrikstad (7): Anders Prytz og Christian Berg er uaktuelle. Hans Erik Ramberg og Johan Sjöberg sliter med vonde akillessener og er usikre. Raymond Kvisvik soner karantene for fem gule kort.
Tromsø (6): Hans Åge Yndestad er ute i tre uker etter meniskoperasjon. Keeper Sead Ramovic soner karantene for gule kort.
Tilsvarende møte i fjor: 5-3.

link


Fredrikstad- Tromsø søndag 18.00

Fredrikstad har vunnet alle de tre hjemmemøtene med Tromsø i eliteserien. Total målforskjell er 10-5 til laget fra plankebyen.

Tromsø er målfarlige borte, og har scoret minst en gang i sine siste 11 bortekamper i eliteserien.

FFK har bare sluppet inn fem mål hjemme denne sesongen. Dette er sesongens laveste sammen med Lillestrøm.

FFK og TIL er henholdsvis på tredje og andreplass når det gjelder å få flest gule kort i år. FFK har fått 31, TIL 34.

TIL har scoret kampen første mål i 11 av sine 17 kamper i år. Dette er sesongbeste sammen med Lillestrøm.

FFKs Tarik Elyounoussi har ikke scoret på syv eliteseriekamper.


Link

---------------------------

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 07, 22:46

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 aug 07, 00:14

Ser at Sead Ramovic er utestengt, da skal vi bryne oss på Knut Borch regner jeg med. Nok en reservekeeper (les Otto Fredriksson, Johan Dahlin og Andreas Lie) som vil prøve å overgå seg selv mot oss. De tre foregående klarte jo dette, må gud forby at Borch gjør det samme.

Jeg leser også at Christian Berg er uaktuell. Hva feiler det han? Skadet igjen?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 aug 07, 07:55
Kouadio på kanten?

Jeg håper Kouadio viser seg frem slik at dere som klager på at raymond er ditt og datt kan være den spilleren som vil fylle plassen. Selv om jeg hadde ønsket en Raymond på laget (jeg vet han må sone)

At Christian Berg er skadet syns jeg er litt rart, for det står ikke noe om det på FFK sin hovedside og fredrikstad blad skriver heller ingen ting om dette

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 aug 07, 09:37
Håper virkelig Koaudio starter, har trua på kællen

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 25 aug 07, 10:19

syns det er på høy tid at Kouadio får prøve seg på A-laget, han har vært god på B-laget og fortjener å vise seg fram i TL!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 25 aug 07, 10:52

Han har vel bare et innhopp i eliten og det va borte mot LSK

Bare han tåler trykket som kommer på hjemmebane da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 aug 07, 12:15

Moro at Kouadio kanskje starter.. Har trua på han etter mange gode reservekamper..


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 25 aug 07, 16:21

Er Kouadio fortsatt 3de valg på venstrekanten? Hadde Ramberg vært skadefri hadde vel han spilt?

Blir spennende å se om han kan markere seg.

Tror på 3-1 seier her, men det skal kjempes mot ett ok Tromsø-lag.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 aug 07, 18:56

Har troa på Serge Kouadio, men jeg innrømmer at jeg ble overrasket når jeg så artikkelen i Fredrikstad Blad i dag!Moro om Kouadio kan storspille i den kampen, og vise seg som en kanskje framtidig arvtager til Raymond om et par år?

Har egentlig mest tro på denne løsning, uansett om Ramberg er skadet eller ikke. Med Ramberg på venstrekanten, vil vi jo få en midtbane som bare inneholder sentrale midtbanespillere. Og det ønsker jeg ikke! Syns FFK har hatt lite kantspill i år, og mye spill gjennom midtbanen, lange oppspill eller pasninger i bakrommet på Tarik/Fofana/West.

Alternativet er vel å sette Tarik på venstrekanten, og kjøre Fofana eller West på topp sammen med Gardar Johansson. Tarik er helt klart mye bedre som spiss, og vi mister et angrepsvåpen ved å flytte ham ned på kanten.Ellers kan man sette Fofana ned på kanten. Men nå er det vel usikkerhet om når Fofana er tilbake fra landslaget da?

Satser på mye fart, finter og innlegg fra venstrekanten fra Kouadio dersom han spiller. Kanskje vi kan få flere innlegg på Gardar Johansson. Syns han har fått vist seg lite i boksen, ettersom vi ofte ønsker å spille langs bakken, eller at Gardar skal legge igjen ballen til Tarik eller en midtbanespiller. Det er greit nok det, men hadde vært fint med litt mer variasjon.

Ja til Kouadio på venstrekanten i kampen mot Tromsø, og som innbytter for Raymond hvis han ikke skulle prestere optimalt eller bli sliten!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 aug 07, 19:11
Kouadio har vært banens beste i de siste kampene jeg har sett han for FFK2 og var også blant de beste borte mot Nybergsund sist i følge rapportene. Etter ferien har jeg bare ventet på at han skulle få sjansen. Ut i fra det jeg har sett i det siste så har jeg absolutt troa på at han kan gjøre det bra mot Tromsø.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 25 aug 07, 19:46
Ja det er på tide at han får prøve seg nå!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 07, 22:25
Opprinnelig postet av Lemmy

Med Ramberg på venstrekanten, vil vi jo få en midtbane som bare inneholder sentrale midtbanespillere. Og det ønsker jeg ikke! Syns FFK har hatt lite kantspill i år, og mye spill gjennom midtbanen, lange oppspill eller pasninger i bakrommet på Tarik/Fofana/West.


Hvis jeg ikke tar grusomt feil så er vel Kouadio i utgangspunktet også en sentral midtbanespiller, men har tydeligvis blitt sett på som et alternativ på venstre midtbane av Grönhagen. Det lille jeg har sett av ham har vært veldig spennende, men har lagt merke til at han kanskje er litt treg. Han er nok ikke den kantspilleren som kan sette så stor fart og runde backene som jeg har etterlyst, men er en god dribler, god teknik og kan slå bra innlegg. Vet også hvor målet står. Så jeg er positiv. Han har jo blitt trukket frem som en av de beste på FFK 2 etter omtrent hver kamp, så det er vel egentlig bare på høy tid at han får sjansen.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 aug 07, 23:18

Etter oppslagene i bl.a TV2 før sommeren, så må jo Kouadio spille minst 50% av kampene for å kunne få fornyet oppholdstillatelse. Nå har vi vel kommet så langt i sesongen at han ikke har mulighet til å oppfylle dette kravet (hvis vi skal tro det som ble sagt i reportasjen den gang). Så da bør vi vel se oss om etter en annen erstatter for Kvisvik enn ham?

(Jeg håper selvsagt at Kouadio får fornyet oppholdstillatelse og kan storspille i FFK-trøya.  Så jeg håper derfor ledelsen i klubben har kontroll på den siden av saken, og at de ikke "gambler på at det ordner seg" med UDI )


FFK fan i Oslo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 07
Innlegg: 15

Lagt til: 25 aug 07, 23:47

Highbury på Majorstua viser altif FFk kampene. Vanligvis en god del Fredrikstad folk der.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 26 aug 07, 00:38

Målorgie faktisk, mine drømmer pleier å stemme.................


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 07, 07:49
Ramberg fra start mot Tromsø

Det skuffer meg, for jeg har ikke noe sans for ramberg. Han passer ikke der

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24