Husk meg
Brukernavn
Passord

Tifo mot Bajen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 06 aug 07, 21:14

Hva om vi lagde en haug med tostangs? Det var vel planen mot Lyn i fjor også, men merket ikke noe særlig til det. Det er nok ikke så strengt i Sverige så vi kommer nok fint inn med tostangs. Lov å håpe på kanskje 20-30 stykk? Så kan vi gi hverandre tips og vise resultater i denne tråden, jeg er hvertfall klar. Kanskje man kunne møtes onsdag på Tifo huset og male endel tostangsflagg, om man ikke er helt klar for den sosiale biten så er det kanskje noen som kan fortelle hva slags maling, stoff og stenger man bør ha. Kunne ikke det vært noe?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 aug 07, 09:15
Støttes! Og fått til noe liknende hadde vært fint.

Med mindre Plankehaugens gestapovakter er med til Sverige også da...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 aug 07, 10:15
Hvorfor er det ikke lov meg tostagsflagg da? Fatter ikke hva som kan være så ille med det..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 07 aug 07, 11:38
Det er NFF som har bestemmt det at vi ikke kan få lov til å bruke tostangsflagg på stadion.

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 aug 07, 11:54
Opprinnelig postet av #8
Det er NFF som har bestemmt det at vi ikke kan få lov til å bruke tostangsflagg på stadion.

Hvorfor bruker omtrent alle bortesupportere som kommer til Stadion tostangsflagg da?

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 07 aug 07, 12:13
jeg har ikke hørt om noe forbud på to stangs flagg ... er det noe nytt ????

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 07 aug 07, 12:46
Endret: 07 aug 07, 13:03

Opprinnelig postet av #8
Det er NFF som har bestemmt det at vi ikke kan få lov til å bruke tostangsflagg på stadion.

Stemmer ikke dette. Er vel heller idioten Waters som har bestemt seg for dette selv. Vi får lov til (etter mye mas) å ta inn et tostangsflagg hvor det står FFK mot verdensherredømme på.Alt som har med ultras og "provoserende budskap" er fyfy og forbudt.

Åråsen(for hjemmefansen hvertfall),Lerkendal,Color line osv så er det jo fullt lovlig å ta inn 2 stangsflagg med Ultras slagord og banner.

Er utrolig oppgitt at vi har den mest inkompetente sikkerhetsansvarlige i hele Norge.. Ultras på tostangsflagg og alt som har med det å gjøre er jo så utrolig farlig...

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 07 aug 07, 16:48

Waters har fått beskjed fra NFF at tostangsflagg ikke skal inn på tribunen for det kan skape trøbell når andre supportere ser det, kampen mot Aalesund der BRH laget ett  velkommst banner til Gashi måtte vi dra ut og vise til Waters at det ikke sto noe som helst som kan skape problemer, Waters trodde ikke på BRH gjenngen det som sto på banneret, så han trengte en annen som kunne oversette det som sto der for at vi skulle få lov til å bruke det, det viste seg at det sto bare Velkommen Gashi / BRH. så da var det greit...

 

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 07 aug 07, 17:14
Opprinnelig postet av #8

Waters har fått beskjed fra NFF at tostangsflagg ikke skal inn på tribunen for det kan skape trøbell når andre supportere ser det 

 

Rart at det er andre kjøreregler for Fredrikstad, når det er lov alle andre steder for hjemmefansen?! 

Kan ikke Ph styret ta dette opp med Waters en gang for alle?!

 

Waters du er full av piss!! Jeg blir så jævli provosert av den maktsyke idioten der!

 

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 07 aug 07, 18:09
Opprinnelig postet av FFK Forever
 

Waters du er full av piss!! Jeg blir så jævli provosert av den maktsyke idioten der!

 



Konstruktivt og modent skrevet, må jeg si.

Hvis argumentasjonen her gjenspeiler diskusjonen med de sikkerhetsansvarlige, så kan det kanskje forklare noe....

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 07 aug 07, 18:31

 

[/quote]

Konstruktivt og modent skrevet, må jeg si.

Hvis argumentasjonen her gjenspeiler diskusjonen med de sikkerhetsansvarlige, så kan det kanskje forklare noe....

[/quote]

Var vel heller et utløp for frustrasjon. Har prøvd å snakke med Waters tidligere, men han er desverre så sneversynt og firkantet at det blir rent latterlig. Her må Ph trekke i samme retning. En protestaksjon hadde vært på plass!

Vi kan ikke ha mennesker i FFK systemet som ødelegger alt av tribuneliv. De argumentene han er kommet med er jo bare hinsides. At noen skal bli provosert av budskapet på tostangene? At dette kan føre til bråk? Er heller holdningene hans jeg blir provosert av.

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 07 aug 07, 19:18
nå har vell tråden sklidd litt ut ?? var det ikke tifo vi skulle diskutere ?? ikke sitte her å præke om hvor ille han WATERS er eller hva i huleste han heter .....  

er for tostangsbannere ;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24