Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 16:12
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja enig i at Fofana bør få smake benken en eller to kamper.

? Smakte han ikke benken mot Lyn? Da han kom innpå var han delaktig i mye av det som skjedde framover..

Enig med deg Wergis...jeg synes Fofana gjorde en fin figur når han kom inn,men burde selvsagt ha scoret.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 07, 16:32
Johannsson - Elyounuossi

Kvisvik - Wehrman - Gashi - Bjørkøy

Sjöberg - Piiroja - Gerrbrand - Czwartek

Shaaban

Regner med at vi stiller med dette laget jeg, Gashi har jo flere ganger gitt inntrykk av at sentral midtbane, det er der han skal spille. Ville vært litt rart om Grönis hentet han for å spille høyrekant da. Morgan Andersen sa vel mer eller mindre at Bjørkøy kom til å ta høyrekanten, mens Grönis tviholt på at Gashi kunne spille høyrekanten også. Brian West gjorde en god figur i kampen mot Lyn, men tror vår svenske trener fortsatt ønsker en sterk spiss på topp, og Tarik gjør som regel sakene sine bra som spiss. Kvisvik er forhåpentligvis revansjesugen. Czwartek er tilbake fra karantene, og selv om Multe gjorde sine saker bra mot Lyn også, så tror jeg Sjöberg får plass på venstreback.

Nå har ikke jeg oversikten over karantene, så mulig noen av spillerne må vekk!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 jul 07, 16:56

Opprinnelig postet av FFK1903


Nå har ikke jeg oversikten over karantene, så mulig noen av spillerne må vekk!

Så vidt jeg vet er det ingen av våre spillere som har karantene foran denne kampen! Ingen grunn til at vi ikke skulle spille med toppet lag! Støtter deg på den lagopstillingen!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 31 jul 07, 17:02
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av FFK1903


Nå har ikke jeg oversikten over karantene, så mulig noen av spillerne må vekk!

Så vidt jeg vet er det ingen av våre spillere som har karantene foran denne kampen! Ingen grunn til at vi ikke skulle spille med toppet lag! Støtter deg på den lagopstillingen!



Samme her.... Eneste som var problemet var jo at det var en del spillere med 2 gule, men det problemet får vi ta når det oppstår :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jul 07, 17:31
Opprinnelig postet av Aafk2007

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 

 

Det sier jo litt om hvor dårlige dere er når dere kommer til å savne en spiller som Årøy!! Aalesund har ingenting i TL å gjøre, dere kommer dere nok snart ned på jorda igjen, det skal vi sørge for tell søndan!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 jul 07, 17:33

Enig med laget ditt FFK1903. Eneste er at jeg kanske vil ha Fofana eller West på topp med Gardar. Og Tarik på kant i denna kampen..

 

Gashi spiller nok sentralt ja!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 jul 07, 17:46
Ville nok hat en mere og bevegelig gashi Sentralt foran og Kasey bakover og fordele baller. Det store spørsmålet blir hvor man skal plassere Multa, han har kjempet seg til en fast plass og var etter mitt syn blant FFKs beste spillere igår.


                         Rami
PAC  Gerrbrandt  Raio  Sjøberg
                      Kasey
Multe                                  Raymon
                Gashi/Bjørkøy

            Tarik           Gardar

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 jul 07, 17:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Johannsson - Elyounuossi

Multe - Wehrman - Gashi - Bjørkøy

Sjöberg - Piiroja - Gerrbrand - Czwartek

Shaaban





Med Kvisvik som supersub? Hadde det funka?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 jul 07, 18:09
Skal nok la Ray spille noen kamper før ha begynner og surmule. Han trenger og spille seg i storslag :)

Men er nok hipp som happ om Gashi eller Bjørkøy blir brukt offansivt. Gashi er nok i dårligere kamp formn, men s Bjørkøy har en dårligere teknikk. Begge har fighter vilje og tæl

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:06
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Aafk2007

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 

 

Det sier jo litt om hvor dårlige dere er når dere kommer til å savne en spiller som Årøy!! Aalesund har ingenting i TL å gjøre, dere kommer dere nok snart ned på jorda igjen, det skal vi sørge for tell søndan!!

Fattar ikkje kva du er så tøff i trynet etter. Kan godt hende at FFK er eit beire lag enn Aafk. Men eg vil no vente å sjå korleis kampen går først. Huska sist vi møttest i Fredrikstad. Vart ein meget enkel seier. Trur ikkje det samme skjer igjen denne gongen. Men at vi vinner er ikkje utenkelig. Fredrikstad er tross alt et bunnlag akkurat som oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 07, 19:08
sånn er det Aafk2007 du kan ikke forvente at en FFK supporter plutselig skulle like Aalesund

---------------------------

http://keiko99.net


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:14

Opprinnelig postet av keiko99
sånn er det Aafk2007 du kan ikke forvente at en FFK supporter plutselig skulle like Aalesund

 

Nei, forventar ikkje at FFK skal like Aalesund i det heile tatt. Eg for min del ønsker FFK dit peppern gror. Men det betyr ikkje at eg ikkje har respekt for laget. Fredrikstad har eit meget bra lag på papiret.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 jul 07, 19:15
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:19

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jul 07, 19:24
Jeg får forsøke å være litt hyggeligere, og ønsker deg derfor velkommen til forumet, Aafk2007! Moro med andre lags supportere her inne, så ikke la de to ovenstående skremme deg bort. :)

Ønsker deg og Aafk er god kamp, hvor hjemmelaget går av med seieren selvsagt!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:33
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.

Han mener vel at FFK er en større klubb enn Aafk. FFK har 106 mill i budsjett denne sesongen. Det gjør klubben til en av de store i Norge.Vet ikke hvor mye Aafk har...men det er vel nesten halvparten av FFK-budsjettet? Hvis vi ser på fotballhistorie,så er Aafk en mygg i forhold til FFK. Bare RBK har samlet flere titler i Norge enn FFK.

...men selvsagt,ballen er rund ,og mindre lag kan også slå seg frem noen sesonger.Men jeg tror penger får mer og mer makt i fotballen og avstanden vil øke mellom små lag og store lag. Og bland de 4 store kommer Fredrikstad fotballklubb til å være i fremtiden 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 31 jul 07, 19:30
Endret: 31 jul 07, 19:30
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?


AaFK har rikest "onkel", Olav Nils Sunde ;)

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:32

Opprinnelig postet av Holters
Jeg får forsøke å være litt hyggeligere, og ønsker deg derfor velkommen til forumet, Aafk2007! Moro med andre lags supportere her inne, så ikke la de to ovenstående skremme deg bort. :)

Ønsker deg og Aafk er god kamp, hvor hjemmelaget går av med seieren selvsagt!

 

Hehe. Skal meir til for å skremme meg bort. Uansett trur eg det skal bli hardt for oss å vinne på Søndag. Men umulig er det absolutt ikkje. Vi blir tvinga til å spele på ein annan måte utan Årøy. Lillestrøm fekk merke i første omgong i cupen at vi har eit par spelarar som kan lage masse trøbbel med fart og teknikk. Eg tippa vi kjem til å spele kontringsfotball med to kjappe spisser i Austnes og Diego Silva. Laget blit slik:

-----------------------Brown-----------------------
Jâger - Gudmundsson - Kibebe - Nylund
---------------------Skiri----------------------------
Khilberg----------------------------------Aubynn
-------------------Ørsal(Fjørtoft)-----------------
--------------Silva----------Austnes-------------

Dette laget skal bite godt i frå seg. Er vi heldige med taktikken spring spissane våre fra forsvaret til FFK.


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:33

Opprinnelig postet av aaleby
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?


AaFK har rikest "onkel", Olav Nils Sunde ;)

 

Oj! En medsupporter. Mulig vi har rikast onkel der ja. Men har ikkje så stort markeringsbehov som FFK-supporteren over. :)


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:37
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hvem har vært best de siste 4 åra? Hvem ligger best ann nå hvem har størrst stadion og hvem har rikest onkel?

FFK har vore best, har flest tilskodarar og rikast onkel. Poenget med dette er ? Eg har ikkje sagt at Aafk er best. Her er det kun din frie fantasi som er på fære.

Han mener vel at FFK er en større klubb enn Aafk. FFK har 106 mill i budsjett denne sesongen. Det gjør klubben til en av de store i Norge.Vet ikke hvor mye Aafk har...men det er vel nesten halvparten av FFK-budsjettet? Hvis vi ser på fotballhistorie,så er Aafk en mygg i forhold til FFK. Bare RBK har samlet flere titler i Norge enn FFK.

...men selvsagt,ballen er rund ,og mindre lag kan også slå seg frem noen sesonger.Men jeg tror penger får mer og mer makt i fotballen og avstanden vil øke mellom små lag og store lag. Og bland de 4 store kommer Fredrikstad fotballklubb til å være i fremtiden 

Hehe. Eg er fullt klar over alt dette. Men det er no endå slik at det er år og dag sidan FFK var ein storhet i norsk fotball. Siste åra har kun FFK vore ein parantes i Eliteseriesammenheng. Dette er sikkert vondt å høyre, men sant. Vi i Aafk har dog knapt vore ein parantes. kanskje ein parantes i ei bisetning. Historie i fotball er vel og bra. Men vi kan ikkje grave oss ned i Aafk sjølv om vi ikkje har ei glitrande historie på det høgaste nivået. Vi må skape vår historie. Den skapar vi no.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3