Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jul 07, 12:28
Endret: 30 jul 07, 13:23
Jeg fikk med meg at Aarøy fikk gult kort igår og må stå over mot vårs...

Vi hadde vel problemer med han i våres, så.. Bra for vårs nå som Aalesund er inne i en god periode.

Aalesund skal slås på hjemmebane, noe annet vil være svært skuffende i mine øyne.

Mod: Endret til riktig tittel, bortekampen mot Aafk er vi ferdig med :)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 12:32
Endret: 30 jul 07, 12:34
Gustave Bahoken må sone.

Dommere:
Hoveddommer:     Hauge, Terje
Assistentdommer:     Holvik, Steinar
Assistentdommer:     Randen, Jan Petter
Observatør:     Pedersen, Rune
4.dommer:     Ahlsen, Mads
NFF-delegat:     Larsen, Tormod

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jul 07, 13:13
FFK-Ålesund er vel mer korrekt

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 13:39
Nei Aalesund skrives slik... Se selv   

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 jul 07, 13:41
Endret: 30 jul 07, 13:41
Mente vel sikkert at det er FFK som har hjemmebane, og ikke Aalesund som det stod i overskriften...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jul 07, 13:44
ja jeg så ikke at moderator hadde endra jeg da

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jul 07, 13:45
Endret: 30 jul 07, 13:46

Wow..Denne kom før Lyn-FFk er spilt..Hehe..

Aarøy burde vi ikke ha problemer med, ettersom vi har Piiroja. Mer bekymret for Lasse Olsen. Har alltid ment at dette er en farlig spiller, ikke bare etter kampen mot Sandefjord i går..

Ellers er dette en 6poengers kamp vi bør vinne. Det er viktig å vinne mot bunnlagene!

Men jeg har vel tro på at vi bør gjøre det også. Vi har nå kanskje Norges mest løpsterke midtbane(bortsett fra Raymond) og et etterhvert solid forsvar!

Bahoken er vel heller ingen spiller jeg tror Aalesund vil savne..Hehe.. Makan til egoist..Stjeler straffa fra Aarøy.. Det er lagspiller, det..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jul 07, 15:27
Bahoken ja. Var det ikke han som mæla frisparket til Lyn (stemmer det? ) til helvete før det i hele tatt ble tatt?  Hehe, artig kar

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 jul 07, 15:36

Opprinnelig postet av Husgutt
Bahoken ja. Var det ikke han som mæla frisparket til Lyn (stemmer det? ) til helvete før det i hele tatt ble tatt?  Hehe, artig kar

Her:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=144398

 


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 22:10

Opprinnelig postet av Lemmy
Wow..Denne kom før Lyn-FFk er spilt..Hehe..

Aarøy burde vi ikke ha problemer med, ettersom vi har Piiroja. Mer bekymret for Lasse Olsen. Har alltid ment at dette er en farlig spiller, ikke bare etter kampen mot Sandefjord i går..

Ellers er dette en 6poengers kamp vi bør vinne. Det er viktig å vinne mot bunnlagene!

Men jeg har vel tro på at vi bør gjøre det også. Vi har nå kanskje Norges mest løpsterke midtbane(bortsett fra Raymond) og et etterhvert solid forsvar!

Bahoken er vel heller ingen spiller jeg tror Aalesund vil savne..Hehe.. Makan til egoist..Stjeler straffa fra Aarøy.. Det er lagspiller, det..

Aarøy får vi garantert ikke problemer med på søndag.....og om Aalesund er et bunnlag så er jo vi også et bunnlag. Foretrekker å skrive: "Det er viktig å slå de lagene som ligger rundt oss eller bak oss på tabellen". Med litt "feil" resultater på søndag er vi i gørma i år igjen....

---------------------------

RednWhite


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 31 jul 07, 09:31

Denne kampen må bare vinnes. Aalesund skal ikke få lov til noe som helst på Fredrikstad Stadion. Til det er de altfor dårlige. Men vi husker kanskje sist de var her. Da hadde de vel 4 lang skudd og 4 mål.

Håper på dette laget til søndag:

Shabaan - Czwartek - Raio - Gerrbrand - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik - Gardar - Tarik


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 07, 09:42
støtter deg i den oleberg...

---------------------------

http://keiko99.net


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 31 jul 07, 10:24
Opprinnelig postet av oleberg

 

Håper på dette laget til søndag:

Shabaan - Czwartek - Raio - Gerrbrand - Sjøberg - Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kvisvik - Gardar - Tarik

jepp.. la fofana få en kamp på benken.....!

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 jul 07, 10:27
Ja enig i at Fofana bør få smake benken en eller to kamper. Synes West også ikke viser tippeliga form... Har han misten noe av farten sin? Hadde han hatt den gode gamle farten i går så kunne han fort ha prikket inn et mål da han ble spilt igjennom i duell med en lyn forsvarer.

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 31 jul 07, 10:51

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja enig i at Fofana bør få smake benken en eller to kamper.

? Smakte han ikke benken mot Lyn? Da han kom innpå var han delaktig i mye av det som skjedde framover..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 31 jul 07, 11:32
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja enig i at Fofana bør få smake benken en eller to kamper.

 Da han kom innpå var han delaktig i mye av det som skjedde framover..

Tja, mye?? Det er vel en sannhet med modifikasjoner...Synes ikke mye er det riktige ordet å bruke her. men ja, han var med å skape noen av situasjonene... Synes heller vi skal rendyrke Tarik og G.J som spisser å bruke de i noen matcher. Tror vi kan høste resultater av det...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 31 jul 07, 12:39
Opprinnelig postet av oleberg

Denne kampen må bare vinnes. Aalesund skal ikke få lov til noe som helst på Fredrikstad Stadion. Til det er de altfor dårlige.

Det er vel derfor AaFK har tatt 6 poeng mer enn FFK siste 5 kamper ;)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 07, 12:41
er det derfor dere ligger bak oss også

---------------------------

http://keiko99.net


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 12:50

Halloen FFK-fans. Må først kommentere at Aafk faktisk har vunnet fleire kampar enn FFK så langt i sesongen. Men dette forandrer jo ikkje det faktum at FFK har 1 poeng meir grunna en haug med uavgjortresultat. :)

Fredrikstad må nok finne seg i å vere store favorittar då vi manglar vår viktigaste forsvarspelar på dødball Thor Hogne Årøy. Uansett kor klumsete mange syns han er så er Aafk ikkje like sterke uten han. Det positive for oss i denne kampen er at vi får tilbake Joakim Austnes. Har han dagen så kan han åleine score eit par mål for oss. Men når det er sagt har eg ikkje stortrua på at vi vinner denne. Etter kalasforma vi har vist i det siste må det snart komme eit tap. FFK har også fått gode forsterkningar i Wehrmann og Gashi. Vi såg jo at Lyn hadde trøbbel i går til dømes. Det er godt mulig at FFK kan klatre på tabellen utover også. Håpar at FFK undervurdera oss. Då kan det fort bli 3 poeng :)

 

 


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 31 jul 07, 14:39
Endret: 31 jul 07, 14:40
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Tja, mye?? Det er vel en sannhet med modifikasjoner...Synes ikke mye er det riktige ordet å bruke her. men ja, han var med å skape noen av situasjonene... Synes heller vi skal rendyrke Tarik og G.J som spisser å bruke de i noen matcher. Tror vi kan høste resultater av det...

Jeg er ikke uenig heller at han har fått kanskje i overkant mange sjanser i år. Synes det var helt greit å la han begynne på benken igår. Men han var faktisk oppi en god del situasjoner som ente bra for FFK den tiden han spilte igår. La heller Grønhagen ta ut laget etter innsats og guts på trening å ta det derfra. Har sett litt på div spillerbørser (ikke at man skal ta ut laget derretter) og de fleste så Fofana som et positivt innhopp..

 

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24